fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הפסד ליגה שלישי רצוף לעירוני נהריה

שלוש על הראש. עירוני נהריה ספגה הפסד ליגה שלישי רצוף מפתיחת העונה אחרי שנכנעה בביתה לעולה החדשה, הפועל חיפה, 92:84. המאמן דני פרנקו: "התפקיד שלי כמאמן זה לדאוג, לתקן ולשפר כדי שדברים כאלה לא יקרו לנו במשחקים הבאים"
נעצר באדום. קיילין לוקאס מעירוני נהריה | צילום: אדריאן הרבשטיין
נעצר באדום. קיילין לוקאס מעירוני נהריה | צילום: אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה (ליגת העל)

לא ככה רצתה עירוני נהריה לפתוח את הליגה, עם שלושה הפסדים רצופים. וזה קרה לה דווקא בבית ועוד נגד העולה החדשה, הפועל חיפה. המחצית הראשונה עוד הייתה מאוזנת, אבל פתיחת מחצית שנייה גרועה במיוחד של נהריה, הכריעה למעשה את המשחק לטובת האורחים.

קיילין לוקאס מנהריה אומנם הצטיין עם 32 נקודות, וגם ג'ו אלכסנדר היה לא רע עם 18 נקודות, אבל מי שהיה חסר בסטטיסטיקה הוא דומיניק ווטרס, שהפגין חוסר ביטחון ולא תרם אפילו נקודה אחת.

רבע ראשון: הפתיחה לא העידה על ההמשך. נהריה פתחה טוב, הובילה, 8:14 (דקה 7) ו-13:19 (דקה 9), וסיימה את הרבע הראשון ביתרון, 17:19.

רבע שני: האורחים מחיפה השלימו מהפך מהיר בתחילת הרבע השני, 21:22 (דקה 12), ואף הגדילו את יתרונם ל-23:29 (דקה 14), אך נהריה השתלטה על המגרש והפכה שוב את התוצאה, 39:41 (דקה 19). רגע לפני הירידה להפסקה הצליחו האדומים מחיפה לאזן ל-41:41.

רבע שלישי: למחצית השנייה הגיעה רק קבוצה אחת: הפועל חיפה. עירוני נהריה, כך נדמה, נותרה 'תקועה' בחדר ההלבשה וריצה מדהימה של 9:29, הכריעה למעשה את המשחק. גם שני פסקי זמן שנטל המאמן הנהרייני דני פרנקו לא עזרו לעצור את המומנטום החיפאי והרבע השלישי הסתיים ב-50:70.

רבע רביעי: נהריה עלתה לרבע האחרון בתחושה שאפשר לעשות את זה ואט אט החלה לנגוס בפער ולהתקרב ל-78:67 (דקה 35). אלא שהבור היה עמוק מדי וההתעוררות של נהריה הגיעה מאוחר מדי. בסיום, 84:92 להפועל חיפה.

לנהריה קלעו: קיילין לוקאס – 32 נק', ג'ו אלכסנדר – 18 נק', אור לאומי – 14 נק', דבון סקוט – 10 נק', ניב משגב – 6 נק', ג'רון בלוסומגיים – 4 נק'.

המאמן דני פרנקו: "זה לא מה שאנחנו רוצים ומצפים לראות. שיחקנו משחק מפוזר ולחוץ שנובע מקבוצה שעדיין לא מחוברת יחד. הפועל חיפה עשתה ריצה אחת שגרמה לנו לרדוף אחריהם. שילמנו מחיר על חוסר אגרסיביות בהגנה. היו לנו גם כמה דקות טובות, אבל לא היה לזה המשך. עשינו דברים לא נכונים והתפקיד שלי כמאמן זה לדאוג, ללמוד ולתקן כדי שזה לא יקרה לנו במשחקים הבאים".

במחזור הבא תצא עירוני נהריה למפגש חוץ נגד סגנית האלופה, מכבי ראשון לציון (יום רביעי, 18 בנובמבר, שעה 18:50).

 

קיילין לוקאס מעירוני נהריה | צילום: אדריאן הרבשטיין
קיילין לוקאס מעירוני נהריה | צילום: אדריאן הרבשטיין

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות