fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הטבות לרוכשים בימי מכירה מיוחדים של פרויקט LATI נהריה

המגה פרויקט, LATI נהריה, שיציע כ-500 דירות, יוקם על שטח של 26 דונם בשכונת יצחק שמיר החדשה בנהריה. שני מתחמיו תוכננו על ידי שני אדריכלים מהשורה הראשונה
LATI נהריה | הדמיה: חברת אול אין
LATI נהריה | הדמיה: חברת אול אין

חברת לאטי יזמות ובנייה בע"מ החלה בשיווקו של המגה פרויקט LATI נהריה בשכונת צחק שמיר בנהריה. הפרויקט יכלול שני מתחמים: "מתחם טאוור" ומתחם בוטיק". לרגל השקת הפרויקט, תקיים החברה בשבוע הבא ימי מכירה (7-6 באוגוסט), שבהם תוצג שיטת הרכישה הבטוחה של לאטי הכוללת ביטול עסקה ללא קנס, 80 אלף הנחה, ובנוסף ההטבה: שלמו 20 אחוז בעת הרכישה ו-80 אחוז בסמוך לכניסה לדירה. הרוכשים ייהנו מהטבות מס משמעותיות ייחודיות לתושבי נהריה.

הפרויקט, שיציע כ-500 דירות, יוקם על שטח של 26 דונם בשכונה הצפון מזרחית החדשה. שני מתחמי הפרויקט תוכננו על ידי שני אדריכלים מהשורה הראשונה. מתחם בוטיק, שתוכנן על ידי האדריכל משה ציון, יכלול ארבעה בנייני בוטיק בקו עיצובי מודרני של 10-8 קומות. מתחם טאוור, שתוכנן על ידי האדריכל עטור הפרסים פרופ' גבי שוורץ, יכלול שני מגדלים של 21 קומות כל אחד וארבעה בניינים של 10 קומות כל אחד.

פרויקט LATI נהריה מציע דירות שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים עם מרפסות שמש, דירות גן עם גינות ענקיות, פנטהאוזים ופנטהאוזים לופט, מהם נשקף נוף הים. הדירות כוללות מפרטי פרימיום וחומרי גמר מהמעלה הראשונה.

את שכונת יצחק שמיר מקיפים פארקים ושטחים ירוקים. היא בעלת גישה נוחה מאוד לכביש 4, כביש 70, כביש 89 וכביש 6 העתידי. היא קרובה לגני ילדים, בית ספר יסודי, מגרשי ספורט, מרכז מסחרי ושירותים ציבוריים במרחק הליכה, וכל אלו בלי לצאת מהשכונה.

חדשות נדל"ן נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות