fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להתגבר על הכאב: טיפולי שיניים אסתטיים בשילוב מנוחה מפנקת בגליל המערבי

מרפאת השיניים של ד"ר שור מנהריה ו"בר און בתי נופש טבע ותרבות" ממושב בן עמי הסמוך השיקו חבילה משולבת הכוללת טיפולים לשיקום הפה עם אפשרות מנוחה והחלמה בבתי נופש בלב הגליל המערבי
טיפולי שיניים אסתטיים בשילוב מנוחה מפנקת בגליל המערבי | צילום: אביב קורט ונעה בראון

כואבות לכם השיניים? חוששים להגיע לטיפול? החוויה יכולה להיות שונה לגמרי אם יש לכם רופא שיניים קבוע ובמהלך השנים בניתם מערכת אמון המבוססת לפני הכול על מקצועיות רפואית וכמובן גם על יחס אישי ואמפתיה.

רותי, תושבת תל אביב בשלוש השנים האחרונות, גרה לפני כן בנהריה והייתה מטופלת קבועה לאורך שנים במרפאתו של ד"ר שור. במהלך השנים עברה טיפולי שיניים מורכבים כולל השתלות והודות לטיפול המקצועי ולאמון שלה ברופא ובצוות המרפאה הם עברו ללא סבל וכאבים מיותרים.

כשעברה לגור במרכז היה לה ברור שלא תחליף את רופא השיניים אפילו שהדבר כרוך בנסיעות ארוכות לנהריה. "לנהוג אחרי טיפול שיניים מורכב זה לא קל, האפשרות של שילוב טיפולי שיניים במרפאה של ד"ר שור עם מנוחה ואירוח במושב בן עמי הסמוך, היא אפשרות שאני לוקחת בשתי ידיים" אומרת רותי, "אעדיף להגיע לבית נופש במושב בן עמי שנמצא 5 דקות נסיעה מהמרפאה ולנוח ללא הפרעה וכמובן להיות תחת השגחה רפואית קרובה".

ד"ר שור וצוות המרפאה – המרכז הרפואי להשתלות שיניים בנהריה | צילום: ערן לביא

ד"ר שור, מנהל מרפאת השיניים: "זיהינו את הצורך שעלה מהמטופלים שלנו, לאחר שהגיעו אלינו ממקומות מרוחקים, אחרי נסיעה מעייפת. לכן החלטנו למצוא להם פתרון לשהייה באזור ובקרבת המרפאה כדי לחסוך מהם את הנסיעה הרחוקה לאחר הטיפול וכדי שימשיכו להיות תחת השגחה רפואית. חברנו למתחם האירוח של משפחת בר און ממושב בן עמי הסמוך ומעתה המטופלים שלנו יכולים לבחור בטיפול שיניים משולב עם מנוחה והחלמה".

מתחם "בר און" כולל ארבעה בתי נופש ושתי סוויטות ומשלב אירוח לבבי וחם בווילות מושקעות. המתחם קרוב מאוד למרפאה, מציע שירותי הסעה ואירוח קולינרי המותאם במיוחד לימים שאחרי הטיפול ולפי המלצת המרפאה.
"אנחנו מקלים על המטופלים בכך שאנחנו מאפשרים להם שהות נעימה, ללא מאמץ, במתחם כפרי" אומר ד"ר שור, "לפני הטיפול הראשון המטופל יכול לקבל טיפולי רפואה משלימה כגון מדיטציה להרגעה ועם סיום הטיפול יש אפשרות להצמיד לו השגחה רפואית, הדרכות מקצועיות לטיפול אחרי ההשתלה והתאמה של תזונה רכה וסופר פוד שיחזקו אותו".

מרפאת ד"ר שור, מעניקה אחריות של 5 שנים לטיפול על השתלות, מאובזרת בציוד המתקדם בארץ הכולל מכשיר צילום CT פנורמי המאפשר רמת דיוק גבוהה להתאמה מדויקת של השתלים, בעל קרינה נמוכה ושימוש בחומרים האמידים והמתקדמים בתחום בעולם.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות