fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן ללוחמי צד"ל מסייע לקשישים בנהריה

בן למשפחת לוחמי צד"ל מסייע לקשישים וניצולי שואה בנהריה בהתנדבות. מוזמנים לפנות ותזכו למענה מיידי
מסייע לקשישים. ארז שייח צילום: עצמי

בן ללוחמי צד"ל מסייע לקשישים בנהריה

אם תסיירו ברשתות החברתיות בנהריה, לבטח תיתקלו בפוסטים של ארז שייח שכותב:

"צהרים טובים לכל תושבי נהריה, לכל הקשישים ולכל ניצולי השואה. אני נמצא לשירותכם אם אתם צריכים תרופות מקופת חולים ואתם לא יכולים להגיע אני פה לשירותכם ובשביל הבריאות שלכם וחשוב מאוד שלא תצאו מהבית כדי לשמור על הבריאות. אעזור לכם מכל הלב ובחינם".

ארז הוא בחור צעיר עם סיפור חיים מעניין, שחלק גדול מזמנו מוקדש לעזרה לסביבתו ובמיוחד לאוכלוסייה המבוגרת.

הוא בן למשפחה נוצרית יוצאת לבנון. משפחתו הייתה חלק מצבא דרום לבנון (צד"ל) שלחם לצד מדינת ישראל בלבנון ונמלטה לארץ במאי 2000 עם נסיגת צה"ל מלבנון.

משפחת שייח (הורים ושני בנים) השאירה אחריה בלבנון 6 ילדים נוספים, שעד היום לא מתאפשר קשר איתם, המשפחה נקלטה בנהריה תוך קשיים חברתיים וכלכליים רבים וקשרה את גורלה עם מדינת ישראל.

בשנת 2010 ארעה תאונת דרכים קשה בסמוך לצומת פאראן בכביש הערבה, כשג'יפ שבו נסעו צעירים, בנים למשפחות יוצאות צד"ל, התנגש עם מכונית משטרתית.

בתאונה נהרג אחיו של ארז ושלושה מחבריו נפצעו קשה. תקופה קצרה לאחר התאונה נפטרה אימו והוא נותר בארץ עם אביו המבוגר והחולה.

שייח: "אני מתגורר בסמוך למבוגרים רבים ומשתדל לסייע לקשישים בכל הסידורים שעליהם לערוך מחוץ לבית, כגון לשלם חשבונות, להביא תרופות ולערוך עבורם קניות, כמובן ללא תשלום".

ארז עובד ב"נתיב אקספרס" ונשלח לחל"ת: "הבנתי שבתקופת הסגר והבידוד, קיימים קשישים וניצולי שואה רבים, שאין מי שיסייע להם בדברים הפשוטים ביותר כגון: רכישת מזון ותרופות ולכן פרסמתי את הקריאה לסייע להם בהתנדבות".

מסייע לקשישים: התקשרו ותזכו ליחס חם ותמיכה

הפרסומים הביאו לו תגובות רבות ומחממות את הלב, אבל מספר הפניות לעזרה היה קטן, קרוב לוודאי שעקב העובדה שהקשישים אינם משתמשים ברשתות החברתיות.

ארז חוזר ומציע את עזרתו לקשישים ולניצולי שואה ללא תשלום.

ממתין לפניותיכם בטלפון 053-3203226

ומבקש שכל מי שמכיר קשיש שנדרש לו סיוע כזה לפנות אליו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות