fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחלבת אלטו בקיבוץ שמרת: "ארוחות בוקר טעימות בשילוב אווירה קסומה בלב בוסתן עצים"

בפינת ההמלצה החודשית שלנו, רינת פתאל יצאה מנהריה לכיוון שמרת, זהו הביקור השלישי שלה במחלבת אלטו וכל פעם נהנת מחדש. "מחלבת אלטו מומלצת לאנשים שמחפשים ארוחת בוקר טעימה בשילוב אווירה מקסימה, בלב בוסתן עצים" | טור אישי
מחלבת אלטו בקיבוץ שמרת | צילום: עדי פטיש באל

רינה פתאל, תושבת נהריה, מטיילת בארץ וטועמת במגוון מסעדות מומלצות, מבקרת קבועה במחלבת אלטו, הגיעה עם חברתה לחגוג יום הולדת ויצאה עם תובנות חדשות.

רינת מספרת: "זהו ביקור שלישי שלי במקום וכל פעם אני נהנית מחדש. גיליתי את מחלבת אלטו לפני מספר שנים ואין ספק שעלי לבקר כאן יותר. הפעם הגעתי עם חברה שלא הכירה את המחלבה וחגגנו לה יום הולדת.

לאחר שעוברים בין העצים נכנסים לבית הקפה ומיד מול הכניסה רואים את המעדנייה אשר מציגה את מבחר הגבינות שהמחלבה מציעה. ניגשנו לדלפק ההזמנות שלידו מוצגת ויטרינת הקינוחים והכריכים.

מחלבת אלטו בקיבוץ שמרת | צילום: עדי פטיש באל

מחלבת אלטו נמצאת בקיבוץ שמרת, בין נהריה לעכו, חבויה בין עצי פרי. בכניסה לבית הקפה, בין השולחנות, ממוקמים טרקטורים צבעוניים שאפשר להצטלם איתם שמוסיפים קסם ואופי למקום. ניתן לבחור אם לשבת בחוץ בין העצים או בתוך בית הקפה. הפעם בגלל מזג האוויר הנעים החלטנו לשבת בבוסתן בין העצים וליהנות מהאווירה הפסטורלית הרגועה. חשוב לציין שאם רוצים לשבת בין העצים יש להגיע מוקדם כי השולחנות בבוסתן מתמלאים במהירות, ולטעמי יותר כייף לשבת בחוץ בין העצים ולספוג את הנוף הפסטורלי.

מחלבת אלטו בקיבוץ שמרת | צילום: עדי פטיש באל

המחלבה משלבת בית קפה ומעדנייה שמציגה את מבחר הגבינות העזים שמחלבה מייצרת. התפריט כולל מבחר גבינות עזים, סלטים, ביצים, כריכים וקינוחים.  המקום כשר בהשגחת הרבנות מטה אשר.

מחלבת אלטו בקיבוץ שמרת | צילום: עדי פטיש באל
מחלבת אלטו בקיבוץ שמרת | צילום: עדי פטיש באל

לאחר  התלבטות קלה החלטנו להזמין ארוחת בוקר זוגית – מתעוררים בגליל זוג (120 ₪), מדובר במגש מפנק של מבחר גבינות עזים, ביצים, סלט, מטבלים ולחמים. ארוחת הבוקר הזוגית לא כוללת שתייה, הייתי מצפה במחיר הזה לקבל גם שתייה חמה או חמה, אשר נרכשו בנוסף.

ארוחת בוקר במחלבת אלטו בקיבוץ שמרת | צילום: עדי פטיש באל

בנוסף הוספנו גם קרואסון אלטו- קרואסון חמאה עם ביצה עלומה ותרד וסלט מתובל (54 ₪), טעם אלוהי, לא סתם שמעתי מאנשים סביבי שהגיעו במיוחד למקום למנה הזו. הזמנו גם הפוך גדול ואמריקנו (חברתי טענה כי הקפה הגיע פושר ולא טעים).

קינוח במחלבת אלטו בקיבוץ שמרת | צילום: עדי פטיש באל

לאחר הארוחה התלבטנו שוב באיזה קינוחים לבחור אז החלטנו ללכת על קלאסיקה- עוגת שוקולד חמה ומאפה שקדים עם פירות יער- שהומלץ לנו ע"י עובדי המקום (סה"כ 2 הקינוחים עלו 67 ₪). עוגת שוקולד החמה אוורירית ושוקולדית- עוגת שוקולד סטנדרטית, מומלצת מאוד לחובבי השוקולד.

מאפה השקדים דעתי חלוקה עליו- מצד אחד הכיל טעם מעושן שלא בטוח שכולם יאהבו אבל מצד שני המילוי בשילוב פירות היער טעים מאוד. תחתית המאפה הייתה אפויה על יתר המידה.

לסיכום, מחלבת אלטו מומלצת לאנשים שמחפשים ארוחת בוקר טעימה בשילוב אווירה מקסימה, בלב בוסתן עצים. לטעמי הקינוחים שבחרנו היו נחמדים ותו לא, ציפיתי לקינוחים יותר מיוחדים.

שעות פתיחה: באמצע השבוע המקום פתוח בין 08:30- 17:00 ובימי שישי וערבי חג פתוח בין השעות 08:00- 15:00 (לפי האתר המטבח נסגר ב 12:30).

 


יש לכם מסעדה או בית קפה שתרצו שנגיע לבקר בהם? לחצו על הלינק והשאירו פרטים >> לינק<<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות