fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסיבה שבגללה כדאי להגיע לטראפלס בגליל המערבי | טור אישי

בפינת ההמלצה החודשית שלנו, רינה פתאל הגיעה הפעם לפטיסרי המדהים של 'טרפאלס' שבמצפה מנות שבגליל המערבי.  רינה משתפת: "מלבד הקינוחים המושחתים והסופר טעימים, השילוב המדויק של פוקצ'יה חמה עם תרד, פטריות, גבינות ומעל ביצת עין - התגלה כסיבה שבגללה כדאי להגיע לטראפלס"
הסיבה שבגללה כדאי להגיע לטראפלס בגליל המערבי | צילום: רינה פתאל

בליבו של המושב הקהילתי מצפה מנות שבגליל המערבי, מסתתר לו פטיסרי חמים ואינטימי. המקום מגיש מנות וקינוחים מיוחדים וטעימים במיוחד שמוצגים בחלון ראווה ומתחתיו עמדת שתיה קרה וחמה (מאוד קשה לבחור בקינוח אחד, מניסיון, אז כדאי להשתולל ולבחור בכמה קינוחים, לא תצטערו).

אהבתי מאוד שתפריט המנות מוצג בלוח כך שניתן להתרשם מהתפריט המוצג ובו זמנית לפנטז על הקינוחים עד הזמנת הארוחה.

תפריט מקסים בטראפלס בגליל המערבי | צילום: רינה פתאל

הגענו ביום שישי לקראת הצהריים והתלבטנו בין המנות המוצעות, החלטנו להזמין שקשוקה פיקנטית שמוגשת עם לחם פרנה וגם פוקצ'ה פריכה עם גבינת שמנת, בולגרית, תרד, פטריות ומעל ביצת עין (מנה מפתיעה).

המנות הגיעו במהרה והיו טעימות ומשביעות מאוד. לדעתי אי אפשר לטעות בבחירת שקשוקה פיקנטית לארוחת בראנץ' בשישי בצהריים, או אפילו לארוחה בכל יום.

שקשוקה פיקנטית בטראפלס בגליל המערבי | צילום: רינה פתאל

הפוקצ'ה הפריכה התגלתה כמנה מפתיעה בטעמיה. השילוב המדויק של פוקצ'ה חמה עם תרד, פטריות, גבינות ומעל ביצת עין – התגלה כהסיבה שבגללה כדאי להגיע לטראפלס.

פעם הבאה ננסה את כריך שוק (ממרח ארטישוק, בטטה, גבינת עזים, בצל מקורמל ועלי תרד בפרנה) ואת הכריך סביח (מטבוחה, חציל מטוגן, ביצה קשה, מלפפון חמוץ, טחינה בפרנה).

הפוקצ'ה הפריכה בטראפלס בגליל המערבי | צילום: רינה פתאל

לאחר שסיימנו לאכול, הגיע החלק הטעים והמיוחד ביותר של הארוחה והסיבה שבגללה הגענו לטראפלס – הקינוחים!

בצילום מוצגים רק חלק מהקינוחים שאכלנו | צילום: רינה פתאל

ניגשנו להזמין קינוחים וזה היה החלק הכי קשה בביקור בטראפלס – איזה קינוח להזמין.

התלבטנו רבות במה לבחור מבין הקינוחים המושחתים- האם לבחור במקופלת (קרם שוקולד מריר, קרמל שקדים מלוח, שבבי מקופלת ומוס שוקולד חלב), ליזט (ביסקויט לוז עם קרמו נוגט וקרם שוקולד מריר), טריקולד, פאי פקאן ועוגת מסקרפונה (עם קולי פטל על בסיס קראמבל שקדים וחמאה) ולבסוף החלטנו לבחור בפאי לימון (בצק שקדים פריך עם קרם לימון עדין) הקינוח הכי אהוב עליי, וגם בבלונדיז (קריספי לוטוס עם גנאש קרמל, עם קרמו שוקולד קרמל ומעל בציפוי קרסט שקדים).

החלק הכי קשה בביקור בטראפלס – בחירת הקינוחים | צילום: רינה פתאל
החלק הכי קשה בביקור בטראפלס – בחירת הקינוחים | צילום: רינה פתאל

עצה ממני – אם אתם בדיאטה או חושבים להתחיל דיאטה, תוותרו, פשוט תשברו את הדיאטה או שתתחילו בדיאטה אחרי ביקור בטראפלס. לחילופין, אפשר להזמין כמה קינוחים ולחלוק אותם ביחד, ככה לא מרגישים רע עם הקלוריות וטועמים מספר קינוחים בו זמנית.

אין ספק שנחזור שוב לטארפלס ונטעם את הקינוחים האחרים שהמקום מציע.

בונוס, האתר של טראפס מציע הזמנות אונליין ניתן לבצע הזמנה אונליין של הקינוחים (אישי או בגדול מלא), עוגיות, עוגות שמרים וקישים. אל תפספסו את עוגת הטרימסו!

תרשמו בוויז טראפלס או מצפה מנות 48. תהנו!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות