fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהמלצה השבועית: "פלאפל סעיד, הפלאפל הכי טעים בעולם" (וידאו)

בפינת ההמלצות השבועיות בתחום האוכל והפנאי, יצא עובדיה יחד עם אשתו שוש למתחם פייסל הגדול בכניסה למזרעה הסמוכה לנהריה, והחליט שהפלאפל הטוב ביותר באזור הוא פלאפל סעיד. עובדיה מספר: "שנים שאני ואשתי שוש אוכלים כאן, לא רק שהאוכל טעים, גם המחיר מדהים."
פלאפל סעיד ביציאה מפייסל הגדול במזרעה | צילום: עובדיה ושוש

עובדיה ושוש, מבלים במסעדות בכל אזור הגליל המערבי וממליצים לנו באופן קבוע על מקומות טובים באזור. הזוג נתקלו במקרה בחברם הטוב, שישב ואכל בפלאפל סעיד, ומאז הם לקוחות קבועים. הפלאפל נמצא ביציאה המזרחית מפייסל הגדול במזרעה (ליד פיצוחי רזי). 

פלאפל סעיד | צילום: עובדיה ושוש

עובדיה מספר לנו: "כל מי שקונה בפייסל הגדול ויוצא מהחנייה המזרחית, יכול להבחין בבודקה הצנועה של סעיד, ולידה כמה מכוניות חונות, ברוב המקרים תושבי מזרעה שמבינים בפלאפל. שם נתקלתי בחברי הטוב, יושב בנחת ואוכל, ומאז אני לקוח נלהב.

הסלטים הכי טריים אצל פלאפל סעיד | צילום: עובדיה ושוש
הסלטים הכי טריים אצל פלאפל סעיד | צילום: עובדיה ושוש

"אשתי שוש, היא בשלנית מעולה וקפדנית, טוענת שזה הפלאפל הטוב ביותר בסביבה, ובכל הזדמנות של קנייה בפייסל היא, או שנינו, מקנחים במנה. ביקשנו להבין את סוד הטעם, את זה הוא לא מגלה.

פלאפל סעיד | צילום: עובדיה ושוש

"אפרופו יוקר המחייה שעולה לכותרות בכל יום ושעה, גם המחיר מדהים, 15 שקלים למנה + שתיה, כל פעם שאני יושב שם אני מבקש ממנו לשתף פעולה ולהצטלם לכתבה בצפון 1. אתמול לראשונה הוא נעתר לי, ואני כמובן מפרסם לפני שיתחרט. דרך אגב, הוא סוגר די מוקדם, הוא צנוע…

כדאי לכם לנסות בעצמכם, אני משוכנע שתסכימו לכל מילה. זכרו יציאה מזרחית, שמאלה, חנות גלידות ולידה סעיד.

 


יש לכם מסעדה או בית קפה שתרצו שנגיע לבקר בהם? לחצו על הלינק והשאירו פרטים >> לינק<<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות