fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הביקור השבועי של שי ויצמן: "הכנאפה של ריוואה מהאח הגדול טעים בטירוף"

"כנאפה כעכ" של משפחת רסלאן באגמון החולה הפך להיות פופולרי בעקבות הבת ריוואה שנמצאת כיום בבית האח הגדול ובעקבות אחיותה המוכרות לכולנו. אז מה חיפש שם שי ויצמן שלנו? 
"כנאפה כעכ" של משפחת רסלאן באגמון החולה | צילום: צפון 1 באדיבות המצולמים

שי ויצמן קפץ עם משפחתו השבת ל"כנאפה כעכ" במתחם אגמון מרקט, באגמון החולה ופגש את משפחתה של ריוואה וטעם מהכנאפה המפורסם. הוא מספר לנו:

"השבת היה חם בשביל טיול מסלולים ופחות התאים לנו, החלטנו לנסוע לראש פינה לטייל בעיירה הוותיקה והמיוחדת. הגענו למקום שנקרא 'שוקולטה' – חנות מפעל של שוקולדים מיוחדים שנעשים בעבודת יד. מקום ממש מיוחד שווה להגיע אליו.

שוקולטה' – חנות מפעל של שוקולדים מיוחדים שנעשים בעבודת יד | צילום: צפון 1

משם נסענו למתחם אגמון מרקט, שבו מצאנו את 'הכנאפה כעכ' המפורסם של ריוואה מהאח הגדול ומשפחתה. כבר בכניסה הבנו שאם נרצה לטעום מהדבר הטעים הזה נצטרך לחכות בתור הארוך. המקום מלא באנשים סקרנים לטעום את הבייגלה המלוח שבתוכו יש כנאפה.

"כנאפה כעכ" של משפחת רסלאן באגמון החולה, אחותה של ריוואה, בטול | צילום: צפון 1 באדיבות המצולמים

כאשר הגיע התור שלנו, הוגש לנו הכנאפה בתוך הבייגלה, תחילה לא כל כך הסתדר לנו השילוב, אבל כבר מהביס הראשון הבנו שזה שילוב מנצח וטעים בטירוף, מלוח ומתוק בו זמנית. פשוט טעים!

אז שאתם נוסעים לצפון, שווה לעשות עצירה. מומלץ ביותר."

"כנאפה כעכ" של משפחת רסלאן באגמון החולה | צילום: צפון 1 באדיבות המצולמים
"כנאפה כעכ" של משפחת רסלאן באגמון החולה | צילום: צפון 1 באדיבות המצולמים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות