fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד נוסע באוטובוס, שתקף את הנהג ששילם עבורו סכום שהיה חסר לו

חטיבת התביעות של משטרת ישראל, הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב עכו שעל פי החשד תקף נהג חברת "נתיב אקספרס", שהעיר לו שחסר לו כסף בכרטיס ה"רב קו"
צילום: shutterstock
מעצר חשוד | צילום: shutterstock

המשטרה הגישה כתב אישום לאחר חקירה שנפתחה עם קבלת דיווח במוקד 100, בדבר נוסע שתקף לפני כשבועיים נהג אוטובוס של חברת "נתיב אקספרס".

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בקריות, עולה שהחשוד עלה על אוטובוס של חברת "נתיב אקספרס" וביקש לשלם עבור הנסיעה באמצעות כרטיס ה"רב קו" שברשותו.

נהג האוטובוס, הסביר לחשוד כי בכרטיס ה"רב קו" שברשותו חסרים 4.10 ש"ח, אולם הנאשם סירב לשלם את היתרה ונהג האוטובוס שילם  עבורו את הסכום החסר עבור עלות הנסיעה.

בטרם ירד מהאוטובוס, החשוד החל לקלל ולגדף את הנהג, ירק לעברו והכה אותו בפניו.

כתב האישום מייחס לחשוד שני אירועים נוספים, בהם איים על אמו כי יפוצץ רימון בבית וישרוף אותה ובהזדמנות נוספת איים על אחותו ותקף אותה.

לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות, שוטרי תחנת נהריה עצרו את החשוד, כאשר מעצרו הוארך מעת לעת והבוקר הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות