fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השמועה נכונה: העבריין תום חדד מנהריה חוסל במסעדה בקוסטה ריקה

בשעות האחרונות עוברת הודעת וואצאפ בנהריה כי תום חדד, העבריין שנחשב כחלק מאנשיו של מיכאל מור חוסל בפתח מסעדה בקוסטה ריקה. על פי החשד מדובר בחיסול חשבונות
העבריין תום חדד ז"ל | צילום: מתוך הפייסבוק, לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

תום חדד (33), עבריין, תושב נהריה לשעבר, חוסל אמש בשעה ארבע לפנות בוקר שעון ישראל כאשר בילה בחוף בננה ביץ' שבסנטה תרזה, לשם הגיעו חמושים רכובים על אופנוע שירו בו מטווח קצר בחנייה של החוף.

הודעה שהגיעה למערכת צפון 1 מהוואצפ השכונתי בעיר: "נהריה גועשת וסוערת בשעות האחרונות בניסיון לאשש או להסיר שמועה עקשנית של השעות האחרונות, בדבר חיסולו אתמול בלילה של עבריין.
מדובר בבכיר בארגונו של העבריין מיכאל מור השוהה בשנים האחרונות בדרום אמריקה ונעצר לא מזמן במקסיקו על סחר בסמים, ולו סכסוכים רבים בארץ. במידה והדבר נכון, מדובר בעוד חיסול של מקורב למור בשרשרת חיסולים של עבריינים שמזוהים איתו."

לאחר בדיקה וחשיפת mako, אכן החיסול התרחש לפנות בוקר בכניסה למסעדה בקוסטה ריקה. על פי החשד, החיסול התבצע לאחר שחדד הפיץ בימים האחרונים סרטונים משפילים נגד שמוליק הרוש ויד ימינו זיו אלוש מנהריה.

עו"ד ציון שמעון המייצג את אלוש והרוש סירב להגיב לחיסול.

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות