fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

90 בני נוער נהריינים השתתפו בסמינר שעסק במניעת שימוש בסמים ובאלכוהול

'עמיתים ומשפיעים': 90 בני נוער נהריינים השתתפו בסמינר שעסק במניעת שימוש בסמים ובאלכוהול שאורגן על ידי המחלקה לביטחון קהילתי בשיתוף הנהלות בתי הספר ונועד להכשיר את בני הנוער להשפיע בנושא בקרב חבריהם
90 בני נוער נהריינים השתתפו בסמינר שעסק במניעת שימוש בסמים ובאלכוהול | צילום: דוברות העירייה

כ-90 בני נוער בולטים ומשפיעים מכיתות ח'-ט' בתי הספר בעיר נהריה השתתפו בשבוע שעבר בסמינר 'עמיתים ומשפיעים' שעסק במניעת שימוש בסמים ובאלכוהול. במהלך היום צפו בני הנוער בהצגה 'סטלה מהחיים' של תיאטרון רות גנאל ובהופעת אורח של תלמיד מביה"ס פסגות, משה קדוש, שכתב ושר שיר ראפ עבור משתתפי סמינר העמיתים.

90 בני נוער נהריינים השתתפו בסמינר שעסק במניעת שימוש בסמים ובאלכוהול | צילום: דוברות העירייה

כמו כן לקחו התלמידים חלק בהרצאות בנושא תפקיד העמית ומידע על סמים ואלכוהול. ראש מינהל חינוך וקהילה בעירייה, אילן וקנין שהגיע לסמינר בירך את בני הנוער על ושיבח את החלטתם להצטרף לסמינר החשוב.

זהו הסמינר השלישי בנושא המתקיים בעיר נהריה כחלק משיתוף פעולה של המחלקה לביטחון קהילתי בעיריית נהריה, בתי הספר ומדריכת שפ"י מחוזית ביחידה לשימוש בחומרים ממכרים. בסיום הסמינר בני הנוער ימשיכו לפעול במסגרות החינוכיות בהן הם לומדים, להטמיע את החשיבות ולהשפיע בנושא בנוסף לפעילות הרבה שמקיים הצוות החינוכי ויחזקו את הדיאלוג בין הצעירים למבוגרים בנושא.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות