fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

8 חברי מועצת העיר בכרמיאל הביעו הזדהות עם סיעת רק כרמיאל בראשות משה קונינסקי

ראש העיר משה קונינסקי אמר: "הבטחתי לפני 5 שנים שמשהו טוב עומד לקרות, והרבה דברים טובים קרו! ויקרו. אני מודה ל- 8 חברי מועצת העיר שהביעו את תמיכתם ברשימת רק כרמיאל בראשותי".
8 חברי מועצת העיר בכרמיאל הביעו הזדהות עם סיעת רק כרמיאל בראשות משה קונינסקי | צילום: יח"צ משה קונינסקי

ישיבת ההזדהות במועצת העיר כרמיאל, התקיימה אתמול (יום ב') בנוכחותו של מנהל הבחירות עימאד עראידה.

ראש העיר משה קונינסקי שהחל את הקדנציה עם 5 מנדטים, זכה בישיבה להבעת אמון מרשימה ביותר ומסיים את הקדנציה כראש הסיעה הגדולה ביותר עם 8 מנדטים, כ- 50% ממועצת העיר.

שמות 8 חברי מועצת העיר שהכריזו על תמיכתם ברשימת רק כרמיאל בראשות משה קונינסקי: ראש העיר משה קונינסקי , סגנית ראש העיר עו"ד אליסה דריקר מן , יו"ר ההסתדרות בכרמיאל יואב קליין , עו"ד חיים שוקרני, וויניטו אסרס, עו"ד נטלי ביטון, ד"ר יוליה נוסבק וד"ר אלה בינר .

8 חברי מועצת העיר בכרמיאל הביעו הזדהות עם סיעת רק כרמיאל בראשות משה קונינסקי | צילום: יח"צ משה קונינסקי

עו"ד נטלי ביטון, ד"ר יוליה נוסבק וד"ר אלה בינר , פירטו מדוע החליטו להצטרף לרשימת רק כרמיאל בראשות משה קונינסקי:

עו"ד נטלי ביטון: "משה קונינסקי הוא ראש עיר שמקדיש את כל מרצו וזמנו עבור העיר בכלל והתושבים בפרט, קשוב, חכם, יוזם, מניע, איש של עשיה, תוצאות ההשקעה בכל תחומי החיים ניכרות היטב, החל מהחינוך, דרך התרבות, התעסוקה ואיכות הסביבה. גאה להיות תושבת עיר שזהו האיש העומד בראשה".

ד"ר יוליה נוסבק: "5 שנות הקדנציה של ראש העיר משה קונינסקי עברו בהצלחה גם בזכות תמיכתם של כל תושבי העיר ולכן, משה קונינסקי ראוי ביותר להמשיך ולהנהיג את העיר".

ד"ר אלה בינר: "ראש העיר משה קונינסקי מבטא בעיניי מנהיגות שפויה, תוך התייחסות אנושית ומקצועית לכל התושבים ורגישות לצרכיהם. משה קונינסקי איש של עשייה למען התושבים והוא בהחלט מתאים לקדם, לשפר ולהעצים את כרמיאל. גאה להיות חלק מהעשייה שלו."

ראש העיר משה קונינסקי: "הבטחתי לפני 5 שנים שמשהו טוב עומד לקרות, והרבה דברים טובים קרו! ויקרו. אני מודה ל- 8 חברי מועצת העיר שהביעו את תמיכתם ברשימת רק כרמיאל בראשותי".

משה קונינסקי, הוסיף: "התמיכה הגדולה שלה זכיתי בישיבת ההזדהות במועצת העיר, הינה בזכות ההישגים שהשגנו בקדנציה האחרונה. הישגים אלה, הם של כולנו יחד – עובדי העירייה, ועובדי גופי הסמך וכולנו בעיר חיים אותם".

ראש העיר הדגיש בדבריו, "זו זכות לשרת את התושבים, להיות הנציג שלהם. הצלחה שלי היא הצלחה של כולנו, של העיר כרמיאל ותושביה. היא הצלחה שלכם! כרמיאל בידיים טובות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות