fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

12,348 ילדים וילדות פתחו את שנת תשפ"ג בנהריה

שנת הלימודים תשפ"ג נפתחה רשמית. 12,348 ילדים וילדות פתחו את השנה בגנים ובבתי הספר בעיר שעברו במהלך הקיץ שדרוג וחידוש בתשתיות ובמבנים. גם השנה יימשכו ויתווספו תוכניות חינוכיות מגוונות בשכבות הגיל השונות. "הכל מתחיל בחינוך וההחלטה שלנו לקחת אחריות על כל ילד בנהריה, מובילה אותנו להישגים ולקידום החינוך בעיר", ציין ראש עיריית נהריה רונן מרלי
12,348 ילדים וילדות פתחו את שנת תשפ"ג בנהריה, ראש העיר רונן מרלי | צילום: עיריית נהריה

שנת לימודים חדשה יצאה לדרך היום, חמישי (1.9.22) צוותי מחלקות השטח של עיריית נהריה, ביצעו במהלך הקיץ שדרוג וחידוש של מוסדות החינוך בעיר. בוצעו שיפוצים בכלל מוסדות החינוך, כולל הוספת כיתות לימוד, שדרוג חצרות, הוספת מתקנים והתקנת הצללות בחצרות גני הילדים ועוד.

ב-99 גני הילדים בנהריה ילמדו השנה 2747 ילדים. בבתי הספר היסודיים מכל הזרמים (חילוני, ממלכתי דתי) ילמדו בתשפ"ג 4874 תלמידים בהם 975 ילדים שיאמרו: 'שלום כיתה א". בחטיבות הביניים והחטיבות העליונות ילמדו 3978 תלמידים, בבתי הספר מהזרם התורני ילמדו השנה 445 תלמידים, ובחינוך המיוחד 304 תלמידות ולתלמידים. בסך הכל 12,348 ילדים ילמדו השנה במערכת החינוך בעיר נהריה.

בית ספר יסודי חדש יחל לפעול בשכונת אריאל שרון, רשת 'אורט' תחל להפעיל את מערך החינוך העל יסודי בעיר (4 בתי ספר: שחקים, מדעים ואומנויות, פסגות ואולפנת הראל). ארבע מנהלות חדשות מצטרפות השנה למערכת החינוך בנהריה: שמחה טולדנו, מנהלת חמ"ד אבן שוהם, מירי קנריק, מנהלת חט"ב 'אלון'- מדעים ואומנויות, שרה לוי, מנהלת אולפנת הראל, טל שמחון-דנין, מנהלת בית החינוך לחדשנות ומנהיגות ע"ש אריאל שרון.

בית ספר אריאל שרון | צילום: עיריית נהריה

ראש מינהל חינוך וקהילה בעירייה אילן וקנין: "ראש העירייה רונן מרלי, הציב את החינוך כעוגן מרכזי בחזון העיר לשנים הבאות. חיזוק ערכים להצלחה, הכלה, מצוינות, דבקות במטרה ומיצוי יכולותיו של כל אחד ואחת מהתלמידים, זו מטרה שניצבת לנגד עיני כל העוסקים בכלל מערכי החינוך בעיר. אנחנו נותנים מענה מגיל הגן ועד התיכון לכלל המערכים: חילוני, דתי, חרדי וחינוך מיוחד".

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "אני רוצה לברך את צוות מינהל החינוך בעירייה, את המנהלים, המורים, הגננות, הסייעות וכלל צוותי ההוראה והמנהלה העובדים בבתי הספר ובגנים ולאחל להם שנת לימודים מוצלחת. גם השנה נמשיך לקחת אחריות על כל ילד ולהוביל יחד עם צוותי החינוך ובשיתוף הנהגות ההורים את החינוך בעיר שלנו להישגים נוספים ואני מאחל בהצלחה לכל ילדי הגנים, לתלמידות ולתלמידי בתי הספר היקרים ולצוותים החינוכיים".

השנה יפעלו לצד התוכניות החינוכיות הקיימות, גם מספר תוכניות חינוכיות חדשות. החל מחודש ינואר הקרוב, מצטרפת העיר נהריה לתוכנית הדגל של צה"ל ויחידת 8200 'גשרים' לחינוך טכנולוגי בחטיבת הביניים, שמטרתה להרחיב חשיפה והתנסות בתחומי המחשבים והטכנולוגיה, דרך פיתוח כלים, מיומנויות ותפיסות מכוונות עתיד באמצעות התנסות בתחומי ההיי-טק, אשר בעתיד יגדיל את ייצוג תושבי העיר ביחידות הסייבר של צה"ל ובהם 8200 ובעולם ההיי-טק.

תוכנית חשובה אחרת היא תוצר של שיתוף פעולה בין קרן רש״י עיריית נהריה ו'רוח הגליל' מייסודה של רעיה שטראוס בן דרור. מטרת התוכנית היא למפות את הצרכים העירוניים ולבנות תוכנית עבודה תוך דגש על מענים בתחום המדעים, טכנולוגיה ומתמטיקה לצד פיתוח מיומנויות התואמות למאה ה-21.

תוכנית עירונית נוספת תעסוק בקידום מיומנויות ללמידה חברתית רגשית ותחל השנה בשיתוף פעולה עם מכללת אורנים, אוניברסיטת רייכמן ותוכנית השקפה. התוכנית תלווה על ידי 'מעוז 'ויד הנדיב'.

תוכנית נוספת שתיכנס השנה למערכת תעסוק בהכללת תלמידים ושילוב תלמידי חינוך מיוחד בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי וזאת במסגרת שיתוף פעולה עם נשיא וראייטי ישראל, אודי אנג׳ל ומיזם 'סיסמה לכל תלמיד'.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות