fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

״מנהיגים את הדרך״ – כנס מנהלי בתי ספר יסודיים בצפון

השבוע, התקיים כנס למנהלי בתי הספר היסודיים במחוז הצפון, כנס ״מנהיגים את הדרך״. הכנס עסק במנהיגות במציאות משתנה ומורכבת. מנהלת מחוז הצפון, ד"ר אורנה שמחון: "נדרש סוג חדש של מנהיגות המתאימה לצרכי החברה העכשווית שתאפשר לאנשים להתאים עצמם לעולם החדש והמשתנה."
כנס מנהלי בתי ספר יסודיים בצפון | צילום: דוברות מחוז הצפון

ד״ר אורנה שמחון, מנהלת המחוז, פתחה את הכנס השבוע בהרצאה מרתקת על מנהיגות במציאות משתנה והדגישה את משמעות המנהיגות הבוגרת והאחראית הנדרשת מהמנהלים כמנהיגי חינוך.

לאחר מכן הרצתה הגב׳ גלית רויכמן, תסריטאית ומרצה לקולנוע בנושא ׳מבט קולנועי על אתגרי השעה – בין ניהול למנהיגות׳. הרב שי פירון, שר החינוך לשעבר, הרצה על ״הכוח המניע והמשפיע במנהיגות ערכית״.

בכנס נכחו כ-450 מנהלות ומנהלי בתי ספר יסודיים במחוז הצפון, מפקחות ומפקחי המחוז ועובדי המחוז.

חבורת הזמר של המחוז המורכבת ממורים ומנהלים שרה מחרוזת ״75 שנים למדינה״ בעברית ובערבית. ולבסוף התקיימו סדנאות לעיבוד התכנים.

כנס מנהלי בתי ספר יסודיים בצפון | צילום: דוברות מחוז הצפון

מנהלת מחוז הצפון, ד"ר אורנה שמחון: "זה הזמן בו כישורי מנהיגות הם הנדרשים ביותר: היכולת לראות את התמונה הגדולה, לאמוד מצב תוך כדי שהוא משתנה, לקבל החלטות, לבחור דרך, לתקשר את ההחלטות והבחירות האלה כדי להורות את הדרך לאחרים. ככל שעוצמת המורכבות של המציאות גדלה, כך חשיבותה של המנהיגות מתעצם. נדרש סוג חדש של מנהיגות המתאימה לצרכי החברה העכשווית שתאפשר לאנשים להתאים עצמם לעולם החדש והמשתנה. היכולת להנהיג בעידן של גבולות לא ברורים, נשענת על יכולתה של המנהיגות לעצב את גבולותיו של הארגון, להוביל דרך המבוססת על תשתית ערכית רעיונית ומקצועית, בגמישות ופתיחות לרעיונות והצעות לפתרונות של הבעיות והאתגרים הניצבים בפניה. זוהי מנהיגות חינוכית, חזונית ואותנטית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות