fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תערוכה חדשה במרכז הרפואי לגליל: "נופי הגליל המערבי"

באגף נשים ויולדות שבמרכז הרפואי לגליל נחנכה התערוכה "נופי הגליל המערבי" של בני הזוג דורית וד"ר גדי ריטבו, הכוללת 16 תמונות של הגליל ונופיו, חבל ארץ אותו הם מתעדים מזה שנים.
תערוכה חדשה במרכז הרפואי לגליל | צילום: רוני אלברט

דורית, ששורשיה נטועים עמוק בנהריה, החלה לתעד אירועים שונים בעירה לפני כ-20 שנה, באמצעות מצלמתה הביתית, כאשר עם הזמן רכשה ציוד מקצועי. במהלך השנים הצטרף אליה גדי, והשניים פתחו את העסק Ritvo Photography. עם הזמן החלו לצלם את נופי הגליל, הן עבור עמותות, אירגונים ומוסדות שונים, והן כתחביב מהנה.

האירוע התקיים במעמד מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום; מנהל אגף נשים ויולדות, פרופ' ליאור לבנשטיין; יו"ר עמותת הידידים, מיכאל אילוז; ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, וראש מועצת כפר ורדים, אייל שמואלי.

במהלך האירוע נישאו דברי פתיחה והוסר הלוט שנושא את שלט התערוכה. בחלק האמנותי בוצעו קטעי שירה ע"י דמיטרי דנובסקי ורבקה כץ ממקהלת המרכז הרפואי.

פרופ' ברהום ומיכאל אילוז הדגישו בדבריהם את החשיבות הגדולה של יצירת "סביבה מעודדת החלמה", מיזם של עמותת הידידים הכולל בין השאר יצירות אמנות, מתחמי גינון והקמת משחקיות לילדים, לרווחת המטופלים ובני משפחותיהם.
ריטבו, שנולדה בצריף היולדות של המרכז הרפואי, סיפרה כי התערוכה בביה"ח מהווה עבורה סגירת מעגל, והוסיפה כי התמונות, שנבחרו בקפידה, נועדו לתאר את נופי ילדותה האהובים, תוך מתן דגש על הטופוגרפיה המיוחדת של הגליל המערבי, בהר ובמישור.

הטקס אורגן והונחה ע"י ד"ר מיכל קולן, מנהלת פרויקטים בעמותת הידידים.

תערוכה חדשה במרכז הרפואי לגליל | צילום: רוני אלברט
תערוכה חדשה במרכז הרפואי לגליל | צילום: רוני אלברט

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות