fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכירו את קצינת החינוך מנהריה

קצינת החינוך מנהריה, חן אזולאי, מספרת בגאווה: "שמחה שנפלה בחלקי הזכות לפקד ולהשפיע. כיף לעבוד עם אנשים ולגעת בכל החיילים"
חן אזולאי מילום: דובר צה"ל

חן אזולאי היא קצינת חינוך והיא מנהריה 

חן מספרת: "אני בת 21 עוד חודשיים, גדלתי והתחנכתי בנהריה. למדתי בתיכון ״שחקים״ שם הרחבתי מגמת ביולוגיה ומערכות רפואיות. אהבתי את התקופה של הלימודים מאוד ובמהלכה גם התנדבתי במגן דוד אדום כמה שנים.

כשהגיע תורי, התגייסתי להיות מש״קית חינוך באפריל 18. תחילה הייתי מש״קית בשריון. זו הייתה חוויה מטורפת, נהניתי מכל רגע והרגשתי תחושת שליחות גדולה.

יצאתי לקורס קצינים לפני קצת יותר משנה וכיום אני משרתת בגדוד 17 כקצינת חינוך – קורס מ״כים של גולני וגבעתי מזה כעשרה חודשים. אני מרגישה שאני משמעותית ואף משפיעה על דור המפקדים הבא של הצבא בחטיבות החי״ר,

שמחה שנפלה בחלקי הזכות לפקד ולהשפיע. כיף לעבוד עם אנשים ולגעת בכל החיילים.

הגדוד שלי נמצא סמוך לירוחם. בנסיעות דרומה כיף לי לראות את הנוף המדברי ששונה מהצפון בו גדלתי ולהכיר חלקים אחרים בארץ. הרבה שואלים אותי איך אני מסתדרת עם המורכבות של לשרת בדרום, אז חוץ מהנסיעות המתישות הביתה אני לא מתלוננת, אני מחכה כל סופ״ש להגיע לנהריה העיר שלי.

שם אני הכי אוהבת לבלות בים, ולהיות עם חברים כי בסוף- אין על הצפון שלנו".

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות