fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

(תיעוד) יממה לאחר התקיפה התייחס הפקח לאירוע: "ניסיתי להתגונן, אנשים פחדו להפריד"

גל פרנקו, פקח בעיריית נהריה, תועד אתמול בצהריים (ג'), בזמן שתושב המקום תקף אותו באגרופים בראשו. זאת לאחר שהעיר לו על נסיעה לא חוקית עם אופניים חשמליים על המדרכה. היום פרנקו מגיב לראשונה.

המשטרה פתחה בחקירה אתמול בצהריים (ג') בדבר פקח עיריית נהריה שהותקף במהלך עבודתו. מהחקירה עולה כי הפקח (פרנקו), העיר לתושב המקום על כך שהוא רוכב על אופניים חשמליים על המדרכה והחשוד בתגובה תקף אותו באגרופים. כתוצאה מהתקיפה הוא נפצע באורח קל-בינוני ונזקק לטיפול רפואי.

היום, רביעי, יממה לאחר התקיפה, הפקח גל פרנקו מגיב: "אתמול הגעתי לעבודה עם האופנוע, ברחוב הרצל ראיתי מישהו שנוסע עם אופניים חשמליים על המדרכה בניגוד לחוק. עצרתי את הבחור, שאלתי אותו למה אתה נוסע בניגוד לחוק על המדרכה? הוא לא קיבל את זה יפה והתחיל עם מכות והעיף אותי שאני עם הקסדה עלי, לא היתה לי אפשרות להגן על עצמי. שהורדתי את הקסדה הוא המשיך עם האגרופים, ניסיתי להתגונן עם הידיים שלי ועם מה שהיה לי. אנשים מסביב לא הצליחו להפריד ופחדו ממנו. הוא תפס אותי עם שני הידיים והעיף אותי בחוזקה על רכב וקיבלתי מכה חזקה מהשמשה של הרכב שנשברה. תוך כדי שאני קם ומנסה לברוח, הוא בא והמשיך לתקוף באגרופים, רק בסוף ריססתי אותו בגז מדמיע והוא נעצר."

ממשטרת ישראל נמסר כי שוטרי תחנת נהריה עצרו את החשוד, תושב העיר בן 47 לחקירה בתחנת המשטרה. בית המשפט השלום בקריות האריך את מעצרו עד ליום שישי והוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית.

מעיריית נהריה נמסר כי: ״ניתן לראות כיצד הסתה מתמשכת ברשתות החברתיות נגד עובדים מסורים שעושים את עבודתם לשמירה על שלום הציבור, מתורגמת לאלימות בשטח. הפקחים ימשיכו לשמור על הסדר הציבורי בדבקות וללא מורא. אנו קוראים למשטרה למצות את הדין עם התוקף״.

בעירייה הדגישו, כי לא יאפשרו לגורמים קיצוניים לאיים על עובדי רשות המבצעים את תפקידם. ראש עיריית נהריה, רונן מרלי גינה את מקרה התקיפה של העובד וקרא למשטרה למצות את הדין עם התוקף.

תיעוד התקיפה מאתמול:

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות