fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחנות רכבת משודרגות גם בפריפריה

רכבת ישראל ניצלה את השבועות בהם הופסקה תנועת הרכבות לשדרוג של כ-40 תחנות רכבת ברחבי הארץ. גם בצפון נהנינו מהפינוק
תחנת הרכבת בנהריה משודרגת צילום: דוברות רכבת ישראל

תחנות רכבת משודרגות גם בפריפריה

רכבת ישראל ניצלה את השבועות בהם הופסקה תנועת הרכבות לשדרוג של כ-40 תחנות ברחבי הארץ, המהוות מעל למחצית מכלל תחנות הרכבת.

עבודות אלה שנאמדות למעלה מ-15 מיליון שקלים, תוכננו להתבצע במהלך השנים הקרובות, והואצו משמעותית בהתאם להנחייתו של מנכ"ל הרכבת, מיכאל (מיכה) מייקנסר, עם תחילת משבר הקורונה והפסקת שירות הרכבות בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

בימים אלה משלימה הרכבת את האצת העבודות בתחנות, לקראת חזרתה ההדרגתית של תנועת הרכבות ביום ראשון ה-1.6.20, זאת בכפוף לאישורו של משרד הבריאות להפעלת הרכבת.

מנכ"ל הרכבת מיכאל (מיכה) מייקסנר: "אנו נערכים לפתיחת התחנות וחידושה ההדרגתי של תנועת הרכבות, וממתינים לקבלת האישורים ממשרד הבריאות.

לצד האצת פרויקטים נרחבים בתחום תשתיות המסילה, ניצלנו את התקופה האחרונה לביצוע שיפוצים ושדרוגים במעל למחצית מתחנות הרכבת בארץ, כך שהציבור ייהנה משירות מתקדם ואיכותי יותר עם החזרה ההדרגתית לשגרה".

תחנת נהריה – התחנה המשרתת כ-130 אלף נוסעים מידי חודש עברה שדרוג משמעותי בעלות של כ-450 אלף שקלים, במסגרתו הוחלף ריצוף אולם הנוסעים בתחנה, הוחלפה התאורה, בוצעו עבודות צביעה ושדרוג שילוט ומרכיבי נגישות, גינון וגיזום, וכן, בוצע שיפוץ מקיף לתאי השירותים המיועדים לנוסעים עם מוגבלויות.

תחנת כרמיאל – בתחנה בת השנתיים, המשרתת למעלה מ-90 אלף נוסעים מידי חודש, נוספו חיפויי קירות, הצללת החלונות במתחם התחנה העליון, חידוש אלמנטים בתחנה, בוצעו טיפולי אחזקה בדרגנועים והמעליות ועוד בעלות של כ-150 אלף שקלים.

תחנת עכו – בתחנה שמשרתת למעלה מ-85 אלף נוסעים מידי חודש, שופץ חדר השירותים ונבנה חדר שירותים מונגש נוסף, הוסדרו קווי ביוב ופתרונות ניקוז ונצבעו אלמנטים בתחנה כמו ספסלים ופחי אשפה. כל זאת בעלות של כ-500 אלף שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות