fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תזמורת הנוער של נהריה ניגנה בגרמניה לזכר 11 הספורטאים הישראלים שנרצחו במהלך אולימפיאדת מינכן

תזמורת הנוער העירונית של נהריה יצאה לסבב הופעות בגרמניה במהלכו הופיעה בטקס מיוחד שהתקיים לציון 50 שנה לרצח 11 הספורטאים באולימפיאדת מינכן שבגרמניה. התזמורת ניגנה על אדמת גרמניה את ההמנון הלאומי ׳התקווה׳ לצד האנדרטה ואף עין לא נותרה יבשה.
תזמורת הנוער של נהריה ניגנה בגרמניה | צילום: תזמורת הנוער העירונית נהריה

עשרות נגני תזמורת הנוער העירונית של נהריה בניצוחו של ד״ר ראובן מלאך, יצאה לסבב הופעות בגרמניה עם תזמורות מקבילות. במהלך שהייתם לקחו חלק בהובלת טקס זיכרון מיוחד ומרגש לציון 50 שנה לרצח 11 הספורטאים הישראלים במהלך אולימפיאדת מינכן שבגרמניה.

תזמורת הנוער של נהריה ניגנה בגרמניה | צילום: תזמורת הנוער העירונית נהריה

באירוע השתתפו בין השאר הקונסולית הישראלית בגרמניה, הגב׳ אושרת שמני, אשר ברכה את נגני התזמורת בהתרגשות רבה, נציג משרד החינוך מגרמניה, מר מרק בּוֺטם שנשא דברים והגב׳ רוז׳יזקה פרקש, יו"ר ארגון ידידי ישראל-גרמניה, שדיברה על הקשרים החשובים בין המדינות ועל החשיבות לזכור את אירוע הטרור הנורא בו נרצחו הספורטאים הישראלים.

תזמורת הנוער של נהריה ניגנה בגרמניה | צילום: תזמורת הנוער העירונית נהריה

בטקס נוגנו קטעי סולו נוגים והרגע המרגש ביותר היה, כשהתזמורת ניגנה על אדמת גרמניה את ההמנון הלאומי ׳התקווה׳ לצד האנדרטה ואף עין לא נותרה יבשה במעמד במאחד הזה, בו ייצגו הנגנים בכבוד רב את העיר נהריה ואת מדינת ישראל כולה והעלו את זכרם של 11 הספורטאים הישראלים שנרצחו על אדמת גרמניה בפעולת טרור נפשעת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות