fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוכניות מנהיגות והעצמה בתי הספר בנהריה!

ממשיכים בהפעלת מגוון רחב של תוכניות העצמה במערכת החינוך בעיר נהריה, שנועדו לתת לתלמידות את הכלים הנדרשים למיצוי הפוטנציאל שלהן. "זו אחת מתוכניות הדגל שאנחנו מקדמים במינהל החינוך ונועדו לתת לתלמידות כלים להוביל מיזמים עם גופים משפיעים", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי
תוכניות מנהיגות והעצמה בתי הספר בנהריה | צילום: עיריית נהריה

התוכנית החינוכית 'מנהיגות צעירות' החלה את שנת הפעילות הרביעית שלה בעיר נהריה. התוכנית החלה כפיילוט עם מספר מצומצם של תלמידות וכיום היא נותנת מענה ערכי וחברתי בבניית תמונת העתיד לכ-180 תלמידות החל מכתה ו' ועד לכיתה ט'. צוות מנהיגות צעירות כולל שותפים רבים בבניית התוכנית ויישומה, בהם: נציגים מהעירייה, מרכז פסג"ה נהריה, המרכז הרפואי לגליל, ומורות מובילות מכלל בתי הספר בעיר.

תוכניות מנהיגות והעצמה בתי הספר בנהריה | צילום: עיריית נהריה

בארבעה בתי ספר יסודיים החלה השנה לפעול עמותת "שוות". העמותה מפעילה קבוצות של תלמידות מכיתות ו' בפגישות שבועיות עם סטודנטיות מנטוריות תושבות נהריה במטרה לחזק את ביטחונן העצמי ואת תחושת המסוגלות. בנוסף, גם השנה, המרכז הרפואי לגליל בתיאום מנהלת קשרי החוץ, איה קגדה מפעיל את שכבות ח' ו-ט' בעיר נהריה, במטרה לממש מספר יזמויות לבריאות לקהילה הרחבה. מומחים מהמרכז הרפואי נפגשים עם התלמידות באופן קבוע ויחד מגבשים דרכים לשיפור ההנגשה של האזרחים במרחבי בית החולים.

שותפה חדשה לתוכניות העצמה היא חברת רפא"ל אשר תוביל מהלך להיכרות והעמקה מדעית- טכנולוגית. תלמידות משכבה ט' יכירו מדעניות מובילות בתחומי המדע והטכנולוגיה ברפא"ל.

תוכניות מנהיגות והעצמה בתי הספר בנהריה | צילום: עיריית נהריה

״מנהלי בתי הספר בעיר נרתמו יחד לקידום תוכנית 'מנהיגות צעירה' בשיתוף רפא"ל שצפויה לפתוח צוהר עבור צעירות נהרייניות בדרך להגשמת היכולות שלהן ולהשפיע על עיצוב המנהיגות וההובלה של דור העתיד", ציין ראש מינהל חינוך וקהילה בעירייה, אילן וקנין.

במקביל, המכללה האקדמית גליל מערבי, ממשיכה בשיתוף הפעולה עם מינהל החינוך בעירייה ומקיימת פעילויות מרכזיות ביניהן ההאקתון השנתי ליזמות בתחום הבריאות שייערך בחודש מאי 2023. בהאקתון לוקחים חלק סטודנטים תלמידי המכללה תושבי נהריה.

תוכניות מנהיגות והעצמה בתי הספר בנהריה | צילום: עיריית נהריה

״מנהיגות צעירות בנהריה היא אחת מתוכניות הדגל שאנו מקדמים במינהל החינוך זו השנה הרביעית״, ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי שהוסיף, ״בנהריה חינוך הוא מעל הכל ואני גאה בתלמידות ומנהלי בתי הספר אשר מצמיחים מנהיגות עתידית ומשמעותית בליווי סטודנטים וגורמי מקצוע. דרך 'מנהיגות צעירות' מתאפשר לתלמידות לקבל כלים להוביל מיזמים ותוכניות חדשות יחד עם גופים משפיעים ובהם המרכז הרפואי לגליל, רפא"ל, המכללה האקדמית גליל מערבי ועוד וזאת כדי להתקדם ולממש את הפוטנציאל שלהן ברמה המקומית והארצית כאחד״, הוסיף מרלי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות