fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תאונה קטלנית בעכו: נקבע מותו של רוכב אופניים בן 67 לאחר שנפגע מרכב נוסע

כוחות מד"א הוזעקו הצהריים (ג') לרחוב חיים משה שפירא בעכו, לאחר דיווח על רוכב אופניים (67) שנפגע מרכב ונפצע באורח אנוש. לאחר פעולות החייאה, מותו נקבע במקום. המשטרה פתחה בחקירה
נקבע מותו של רוכב אופניים | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הצהריים (שלישי) התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר, על רוכב אופניים שנפגע מרכב ברחוב חיים משה שפירא בעכו.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של רוכב האופניים, כבן 67, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים למרכז הרפואי לגליל בנהריה, את נהג הרכב במצב קל.

פראמדיק מד"א רועי שבתאי וחובש בכיר במד"א סמיח עבד אל קאדר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופניים שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עיסויים ומתן תרופות אך לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב שנפצע פונה לבי"ח כשמצבו קל".

שחק בראל חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום רוכב האופניים שכב על הכביש כאשר הוא מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה. יחד עם חובשים נוספים מאיחוד הצלה התחלתי בביצוע פעולות החייאה מתקדמות אך לצערי מותו נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבל."

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות