fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר התיירות ערך ביקור בכורה רשמי במעלות תרשיחא

שר התיירות, יואל רזבוזוב, ביקר השבוע במעלות תרשיחא: "המקום מקסים ובעל פוטנציאל רב, אני מאמין בפרויקטים תיירותיים ארוכי טווח שיניעו ויחזקו את הכלכלה העירונית".
סיור בתרשיחא | צילום: אילן אוחנה, דוברות העירייה
סיור בתרשיחא | צילום: אילן אוחנה, דוברות העירייה

שר התיירות החדש, יואל רזבוזוב, מלווה בצוות משרדו ערך השבוע ביקור בכורה רשמי בעיר מעלות תרשיחא.
השר הגיע תחילה עם צוות משרדו לפגישה בלשכת ראש העיר ארקדי פומרנץ ושם קיבל סקירה מקיפה אודות העיר, פיתוח התיירות והפרויקטים התיירותיים במעלות תרשיחא.

לאחר מכן נסע השר לתצפית על אגם המונפורט ובמהלכה קיבל מראש העיר וממנכ"ל אגם המונפורט אופיר עקיבא סקירה אודות הפעילות באגם והפרויקטים בתחום המלונאות המתוכננים במקום. את הביקור חתם השר בסיור רגלי במעלות תרשיחא, בדרך הכנסיות ובאזורי התיירות בכפר, כאשר את הסיור מנחה ומוביל סגן ראש העיר נחלה טנוס תושב המקום.

השר שהתרשם מאוד מהעיר ,מהמראה ומהנוף הקסום אמר במהלך הביקור: "ראשית אני שמח מאוד להיות כאן, התרשמתי לטובה מהפוטנציאל הרב שגלום במקום הזה, אני כמדיניות מכוון דווקא להשקעות בפרויקטים ארוכי טווח וביוזמות תיירותיות שמביאות עימן עוד יזמים ועוד משרות ומקורות תעסוקה לעיר."

ראש העיר, ארקדי פומרנץ התייחס: "בעיר קיימים פרויקטים תיירותיים מדהימים חלקם כבר בביצוע ויש גם כאלה בתכנון, אך יחד עם זאת הבירוקרטיה מול רשות מקרקעי ישראל מקשה עלינו ומעכבת משמעותית את ההתקדמות בפרויקטים. השר הציע לקיים מפגשים משותפים עם רמ"י כולל סיורים בשטח וזאת בניסיון לשחרר ולו במקצת את החסמים הללו."

השר עם ראש העיר ארקדי פומרנץ במהלך הישיבה | צילום: אילן אוחנה, דוברות העירייה
השר עם ראש העיר ארקדי פומרנץ במהלך הישיבה | צילום: אילן אוחנה, דוברות העירייה
לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות