fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון בביקור בנהריה

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון הגיעה היום לביקור במסגרת תפקידה בנהריה. ראש העיר רונן מרלי, סקר בפני השרה שאשא ביטון, את תנופת הפיתוח העירונית בתחומים השונים והדגיש את הצבתו של החינוך במרכז העשייה בנהריה.
שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון בביקור בנהריה | צילום: מיקי אלקובי

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון ביקרה היום (יום ב׳) בנהריה. במהלך ביקורה, עדכנה השרה, כי היא פועלת לקידום האישורים הסופיים לתחילת בנייתו של בית הספר על יסודי חדש הכולל 48 כתות בשכונת יצחק שמיר בעיר.

״תחום החינוך בנהריה נמצא בסדר עדיפות גבוה, כאשר המטרה שלנו היא לתת לכל ילד וילדה את הכלים שיאפשרו לו לממש את הפוטנציאל והיכולות האישיות שלו", ציין ראש העיר רונן מרלי

שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון בביקור בנהריה | צילום: מיקי אלקובי

במהלך הביקור בו השתתפו גם מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון וראש מינהל החינוך ברשות אילן וקנין, עדכנה השרה כי היא פועלת לקידום האישורים הסופיים לתחילת בנייתו של בי"ס תיכון חדש הכולל 48 כתות בשכונת יצחק שמיר בעיר. בית הספר יוביל חדשנות פדגוגית ומרחבי למידה מותאמים לצרכי כל אחת ואחד מהתלמידים והוא מצטרף לבניית בית הספר היסודי 24 כתות בשכונת אריאל שרון שבנייתו תסתיים בקרוב.

במהלך הביקור בעיר, סיירה השרה בבית הספר היסודי בגין, בו הוצגו בפניה על ידי מנהלת ביה"ס חגית בן גוזי, מיזמים חינוכיים חשובים ובהם כיתת מוסיקה חדשה ומיוחדת אותה מוביל בוגר בית הספר, המוסיקאי והמורה לקוי הראייה גיא ממן, סיור במתחם ״למידה אחרת" עם ילדים מכיתת תקשורת וסיור במרחב החקר והחדשנות.

״תחום החינוך בנהריה נמצא בסדר עדיפות גבוה לאורך כל ימות השנה, כאשר המטרה שלנו היא לתת לכל ילד וילדה בעיר את הכלים שיאפשרו לו לממש את הפוטנציאל והיכולות האישיות שלו", ציין ראש העיר רונן מרלי שהוסיף: ״אני מודה לשרה על ביקורה החשוב בו הצגנו בפניה חלק ממערך החינוך המקצועי והאיכותי שלנו בנהריה".

במהלך הביקור של שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון בביקור בנהריה | צילום: מיקי אלקובי

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות