fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שגריר סין ביקר במכללה האקדמית צפת

על רקע היחסים ההולכים ומתהדקים בין ישראל לסין בתחומי הכלכלה והמסחר, זכה השגריר לסקירה על שיתופי הפעולה האקדמיים בין המכללה למוסדות חינוך בסין. נשיא המכללה פרופ' קלרמן בירך אף הוא על קיום הפגישה ואמר: "שמחנו מאד לעידוד שקיבלנו משגריר סין בישראל לפתח קשרים הדדיים עם מוסדות אקדמיים בסין".
שגריר סין ביקר במכללה האקדמית צפת | צילום: ניב וויידגורין

היום (שלישי) הגיעה אל המכללה האקדמית צפת משלחת משגרירות סין בישראל, ביניהם שגריר סין בישראל מר צאי רון. עם השגריר הסיני הגיעו גם הנספחת לענייני תרבות ותיירות בשגרירות, הנספח לענייני חינוך והשכלה גבוהה, מנהל היחידה המדינית בשגרירות וכן נציגים נוספים מהשגרירות. המשלחת הסינית סיירה במכללה ונועדה עם נשיא המכללה פרופ' אהרון קלרמן, מנכ"ל המכללה שלומי בן נון, ד"ר שוש מרזל, ד"ר רתם לוז וד"ר ניר אטמור.

שגריר סין ביקר במכללה האקדמית צפת | צילום: ניב וויידגורין

על רקע היחסים ההולכים ומתהדקים בין ישראל לסין בתחומי הכלכלה והמסחר, זכה השגריר לסקירה על שיתופי הפעולה האקדמיים בין המכללה למוסדות חינוך בסין. בימים אלו ממש ישנם 60 סטודנטים מאוניברסיטת Shantou שלומדים בקורס (מקוון) עם פרופ' פבלו לרנר. בעוד שבועיים תצא ד"ר רתם לוז לכנס מוסיקה על יד העיר שנחאי, ובתחילת השנה הבאה עתידה המכללה לפתוח קורס ללימוד השפה הסינית עם התמקדות בפן העסקי, קורס שיהיה פתוח לסטודנטים וגם לשומעים חופשיים.

שגריר סין ביקר במכללה האקדמית צפת | צילום: ניב וויידגורין

שגריר סין בישראל שמעורב מאוד בשיתופי הפעולה הציע את סיוע השגרירות בקידום הקשרים בין המכללה לבין מוסדות אקדמיים בסין. על הפרק: מתן מלגות לסטודנטים נכנסים ויוצאים מסין, שיתופי פעולה בתחום ההוראה והמחקר ועוד. השגריר אמר בתום הפגישה, כי אומנם זוהי הפגישה הראשונה מסוגה בה הוא משתתף אך הוא מעודד את קידום שיתוף הפעולה בין השגרירות למכללה האקדמית צפת ולהתפתחות המשותפת של כל הצדדים.

נשיא המכללה פרופ' קלרמן בירך אף הוא על קיום הפגישה ואמר: "שמחנו מאד לעידוד שקיבלנו משגריר סין בישראל לפתח קשרים הדדיים עם מוסדות אקדמיים בסין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות