fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבוע המצוינות בעכו

ביום ראשון הוכרז על פתיחת שבוע מצוינות בעכו, ונפתח בשיחה מעוררת השראה של סא"ל א', מפקד יחידה ב-8200 על גיוסו ליחידה קרבית והלחימה העקובה מדם במלחמת לבנון השנייה.
שבוע המצוינות בעכו | צילום: דוברות העירייה

שבוע המצוינות בעכו נפתח בשיחה מעוררת השראה של סא"ל א', מפקד יחידה ב-8200 על גיוסו ליחידה קרבית והלחימה העקובה מדם במלחמת לבנון השנייה.

במהלך הסיפור האישי, סיפר סא"ל א' על הלחימה המאתגרת לצד חברים של אמת שדאגו להיות שותפים בגורל על אף הקושי והסיכון הכרוכים בכך. סא"ל א׳ הדגיש כי מצוינות אינה היכולת לקום יום אחד בבוקר ולהחליט שאני מתגייס ליחידה קרבית, שגם זה מכובד וראוי לכל הדעות.

אך מצוינות אישית מתחילה דווקא עכשיו, במעשים הקטנים של הסיוע, העזרה, גילוי החמלה ובכך נייצר חברה טובה, אכפתית, אוהבת ודואגת, חברה מלאה בחוסן שמהווה את עתידה של מדינת ישראל.

בהמשך סיפר סא"ל א' על הגעתו ליחידה מסווגת באמצעותה הוא מקדם את החינוך הטכנולוגי ברחבי הארץ בדגש על פריפריה צפונית ודרומית במטרה להנגיש את לימודי הקוד והסייבר לבני נוער כבר מגילאי חטיבה.

השיחה הייתה משמעותית, מחזקת ומחברת לשרשרת הדורות של עם ישראל, לא רק מצוינים באיכות ובטיב הידע אלא קודם כל מתחנכים להיות בני אדם טובים יותר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות