fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיריה רונן מרלי: שיטפון, מאגרים, גב ההר ועוד – זה הפתרון

ראש עיריית נהריה רונן מרלי, מסביר בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות את פעולות העיריה ורשות הניקוז, לצמצום ואולי אפילו חיסול תופעת ההצפות שנהריה סובלת ממנה בכל חורף ואנחנו שואלים: למה רק עכשיו?
ראש עיריית נהריה, רונן מרלי | צילום: פוקוס צלמים
ראש עיריית נהריה, רונן מרלי | צילום: פוקוס צלמים

רונן מרלי ראש העיריה ניצל את ההפוגה בגשמים ובהצפות ופרסם סרטון על הפעולות שהעיריה ורשות הניקוז נקטו ומה התכניות לעתיד שבסופו של דבר ימנעו את ההצפות בנהריה, כתוצאה מהמים היורדים מגב ההר ומחפשים תוואי להגיע לים ולא מוצאים, כדברי המשורר: "כל הנחלים הולכים לים ולי אין לאן ללכת".

ואנחנו שואלים: מדוע חיכו להפוגה הנוכחית כפי מסביר ראש העיריה בסרטון שפרסם היום? כדי לבצע את מאגרי החירום המורידים את הלחץ בתעלת סער? ואת פתיחת התוואי לזרימת המים למאגר יחיעם?

היכן הייתם בשנה האחרונה מאז אירוע הגשם הקודם בו נספה מוטי בן שבת ז"ל? שלא לומר מדוע הנהלת העיריה שנכנסה לתפקיד לפני שנתיים וחצי, כשנושא השטפונות היה ידוע משכבר הימים, לא חשבתה שיש למצוא לנושא פתרון מידי.

אנחנו מבינים שלא הכל תלוי ברשות המקומית, אולם אם הייתם מתייחסים ומקדישים לנושא את תשומת הלב הראויה מיד עם תחילת הקדנציה, אנחנו בטוחים שלא היינו חווים השנה את ההצפה, הנהלת העיריה הצליחה בסופו של דבר לסייע ולהקטין את ממדי ההצפה בפעילות משולבת עם רשות הניקוז שארכה ימים מספר בלבד.

בכל מקרה אנחנו מקווים שהפעילות המתבצעת ותתבצע בעתיד, תפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות