fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש הממשלה נתניהו לראשי הרשויות מהצפון: "אביא בהקדם את החלטת הממשלה לפיתוח הצפון על סך 3.5 מיליארד ש"ח"

ראש הממשלה נתניהו הנחה להביא כבר בימים הקרובים את החלטת הממשלה לפיתוח הצפון שמתגבשת בימים אלה, על סך 3.5 מיליארד ש"ח. בהחלטה זו העוגנים המרכזיים יהיו היבטי הפנים, כלכלה וביטחון. משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות: "ההחלטה להעביר 3.5 מיליארד ש"ח היא צעד בכיוון הנכון, אבל הממשלה תיבחן במעשים ולא בדיבורים. זאת ההזדמנות להוכיח לנו שהמדינה לא איבדה את הצפון!"
ראש הממשלה נתניהו בפגישה עם ראשי רשויות מהצפון | צילום: חיים צח /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם ראשי רשויות מהצפון בכורזין, יחד עם חברי הקבינט לניהול המלחמה: שר הביטחון גלנט, השר גנץ, השר איזנקוט, השר לעניינים אסטרטגיים דרמר. כמו כן, משתתפים במפגש שר האוצר סמוטריץ', שר הפנים ארבל, שרת התחבורה רגב, שר החינוך קיש, שר השיכון והבינוי גולדקנופף וסגן שר החקלאות אבוטבול.

ראש הממשלה נתניהו הנחה להביא כבר בימים הקרובים את החלטת הממשלה לפיתוח הצפון שמתגבשת בימים אלה, על סך 3.5 מיליארד ש"ח. בהחלטה זו העוגנים המרכזיים יהיו היבטי הפנים, כלכלה וביטחון. ועדת ההיגוי מורכבת ממנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד הפנים ומנכ"ל משרד האוצר.

ראש הממשלה נתניהו בפגישה עם ראשי רשויות מהצפון | צילום: חיים צח /לע"מ

ראש הממשלה והשרים שמעו מראשי הרשויות על הצרכים בעורף של התושבים ביישובי קו העימות שפונו מביתהם וגם של התושבים שמעבר לאזורים שפונו. ראשי הרשויות חיזקו את ידיהם של ראש הממשלה וחברי הקבינט לניהול המלחמה, ואמרו כי למרות הקושי הקיים בעורף האזרחי, יש צורך להכריע את אויבנו.

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות בסיומה של פגישת ראשי רשויות קו העימות עם ראש הממשלה והקבינט בצפון הארץ: "הצגתי לראש הממשלה מפה ובה הצפון צבוע באדום. האדום הזה הוא ממלכת אי הוודאות! בה נמצאים תושבי הצפון. אנחנו זקוקים לתשובות ואתה ראש הממשלה הוא היחיד שיכול לספק לנו תשובות! לפני 70 ימים בדיוק הגעת אלינו למפגש עם פורום קו העימות ואני אז אמרתי לך: שאנחנו קו העימות הוא הקליפה שמגינה על הפרי שהוא מדינת ישראל ואתה אמרת: מה פתאום, אתם לא הקליפה אלא הפרי עצמו! בינתיים הפרי הזה הוא פרי באושים! הדיון בקבינט היה חשוב וענייני. ההחלטה להעביר 3.5 מיליארד ש"ח היא צעד בכיוון הנכון, אבל הממשלה תיבחן במעשים ולא בדיבורים. זאת ההזדמנות להוכיח לנו שהמדינה לא איבדה את הצפון!"

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות | צילום: דוברות מטה אשר

במפגש השתתפו ראשי רשויות מהמועצות והיישובים הבאים: מטה אשר, כפר ורדים, גליל עליון, חורפיש, יסוד המעלה, מבואות חרמון, מעלה יוסף, מעלות, מרום גליל, נהריה, פקיעין, פסוטה, קריית שמונה, צפת, מטולה, כסרא סמיע, בית ג׳אן, גוש חלב, מעיליא, גולן, קצרין, מג׳דל שמס, מסעדה וחצור הגלילית.

במפגש משתתפים גם ר׳ הסגל, מנכ״ל משרד רה״מ, מנכ״ל משרד האוצר, מנכ״ל משרד הפנים, מנכ״ל משרד התחבורה, מזכ״צ רה״מ, מפקד פקע״ר, ר׳ מנהלת אופק צפוני וסמנכ״לית פנים, תכנון ופיתוח.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות