fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קייטנות החופש הגדול במגבלות הקורונה

עקב מגפת הקורונה הקייטנות השנה היו בסימן שאלה גדול. כעת כאשר המוסדות החינוכיים קיבלו אישור לקיום קייטנות הם מתמודדים עם אתגר גדול והוא יצירת חוויה לתלמידים למרות איסור היציאה משטח בית הספר והבאת פעילויות חיצוניות
קייטנת החופש הגדול | באדיבות מיכל אסולין
קייטנת החופש הגדול | באדיבות מיכל אסולין

 

מיכל אסולין רכזת קייטנות בבית הספר "אבן שוהם" הכוללת את כיתות א'-ד' שנערכת חמישה שבועות מספרת כי למרות החששות והמגבלות 90 אחוז מהתלמידים נרשמו לקייטנה והם והוריהם מרוצים מאוד.

עקב מגפת הקורונה הקייטנות השנה היו בסימן שאלה גדול, וכעת כאשר המוסדות החינוכיים קיבלו אישור לקיום הקייטנות הם מתמודדים עם אתגר גדול והוא יצירת חוויה לתלמידים במגבלות הקיימות ועם איסור היציאה משטח בית הספר והבאת פעילויות חיצוניות.

לכן, על הצוות המקצועי היה להגדיל ראש ולצאת מהקופסה על מנת לספק לתלמידים חוויה אמיתית. הצוותים משקיעים מדי שבוע זמן רב בבניית תוכנית עשירה ומגוונת הכוללת פעילויות תורניות, ערכיות וחווייתיות.

בנוסף לצוות החינוכי של בית הספר קייטנות היום מתוגברות בכוח עזר של מד"צים (מדריך צעיר) וסטודנטים שקיבלו מלגה מיוחדת ממפעל הפיס בהתאם למצב הנוכחי בו קשה מאוד למצוא עבודה ולממן את הלימודים, ותרומתם גדולה מאוד ומשמעותית לצוות החינוכי.

כמו כן, בשיתוף פעולה עם עיריית נהריה הזמינה המנהלת בטי בוקריס מדריכים מפיקוד העורף שיסבירו לתלמידים על ההתנהלות והחשיבות של שמירה על הכללים.

 

הדרכת פיקוד העורף | באדיבות מיכל אסולין
הדרכת פיקוד העורף | באדיבות מיכל אסולין

 

אסולין: "לשמחתי ההורים סומכים עלינו שאנחנו מתנהלים לפי הנחיות משרד הבריאות ועושים השתדלות מרבית לשמירת בריאות הילדים.

אנו עוטפים את התלמידים בחממה סגורה והם באמת מצליחים ליהנות למרות השוני. אני מברכת על ההנחיה לפתוח את הקייטנות, הרי כמה יכולים הילדים לשבת בבית מול מסכים?"

ומה אומרים ההורים?

עינת אלבז: "כולם מפחדים מהקורונה אבל השגרה חזקה יותר. בהתחלה חששתי אבל יש לנו עוד תקופה ארוכה להתמודד עם הקורנה. הסברתי לילדים את החשיבות של שמירת הכללים והם מאוד מקפידים. למרות איסור היציאה הקייטנה מאוד מגוונת, הילדים נהנים והצוות החינוכי דואג להם מאוד".

מור טפירו: "הייתה לי התלבטות גדולה אם לשלוח את הבנות לקייטנות, החלטתי בסוף שכן כי היה לי חשוב לתת להן מסגרת יציבה אחרי התקופה הקשה של הסגר בו הבנתי כמה זה היה קשה להן וכמה השגרה נחוצה עבורן.

אני יודעת שאני לוקחת סיכון אך הוא נמצא בכל מקום, בנוסף, לפי איך שהמצב נראה הסיכוי שיהיה סגר נוסף לא רחוק ואני רוצה שלפחות עכשיו יצברו קצת חוויות".

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות