fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: תושבי נהריה תרמו עשרת אלפים שקלים לנזקקים

עמותת "בית נריה" גייסה מתושבי נהריה עשרת אלפים שקלים מתוך המענקים שחילקה הממשלה, ועמם תרמה למשפחות קשות יום סלי מזון וציוד לבית הספר. דורון איטח, מנכ"ל העמותה: "כיף גדול לראות שתושבי נהריה פותחים את הלב ודואגים אחד לשני"
תרומת סלי מזון | באדיבות דורון איטח
תרומת סלי מזון | באדיבות דורון איטח

עמותת "בית נריה" גייסה מתושבי נהריה עשרת אלפים שקלים מתוך המענקים שחילקה הממשלה לתושבים, ועמם תרמה למשפחות קשות יום סלי מזון וציוד לבית הספר.

הכל התחיל לפני כחודשיים כאשר הממשלה אישרה העברת מענקים לכל אזרחי המדינה ללא אבחנה אמיתית בצורך של המקבל, דבר שעורר עניין רב בקרב הציבור שחלק על ההחלטה.

הראשונים להרים את הכפפה היו במערכת התוכנית "הצינור" שהחליטו לרכז את המענקים של האזרחים שפחות זקוקים ולהעביר לאלה שכן.

בעמותת "בית נריה" בנהריה נחשפו למיזם המבורך והחליטו גם הם להצטרף לעשייה המבורכת. בפוסט שהעלו לפייסבוק עם הרעיון הצליחו לגייס מתושבים טובים כ-10 אלפי שקלים בהם קנו ציוד לבית הספר לקראת השנה החדשה וסלי מזון למשפחות הזקוקות לסיוע בנהריה.

 

תרומת סלי מזון | באדיבות דורון איטח
תרומת סלי מזון | באדיבות דורון איטח

 

עמותת "בית נריה" הוקמה בשנת 2001 ומהווה גרעין תורני שמטרתו לחזק ולקדם את העיר בתחומים של חינוך, חסד וזהות יהודית. העמותה היא נציגה עירונית של עמותות הגג הארציות "לתת" ו"לקט ישראל".

בעמותה כ-50 מתנדבים אשר עוזרים בחלוקת סלי מזון על בסיס שבועי למשפחות נזקקות בעיר הכוללים: מוצרים יבשים, מוצרי חלב, מוצרי בשר ועוד. בנוסף, ישנן משפחות מאמצות שמלוות ומסייעות בהתאקלמות לעולים חדשים בנהריה. ורק באוגוסט האחרון הייתה עלייה של 20 משפחות מצרפת שכבר צוותו למשפחות מארחות בעיר.

העמותה נמצאת בקשר ישיר עם המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית נהריה ויחד מחלקים סלים גם לקשישים וניצולי שואה באופן שוטף וכמובן, גם לקראת החג.

מדורון איטח, מנכ"ל בית נריה, נמסר כי בעקבות משבר הקורונה הצטרפו למעגל המשפחות הנזקקות לסיוע של העמותה 60 משפחות נוספות. נתון מדאיג שמחזק את חשיבות הערבות הדדית במיוחד בתקופה הזאת.

 

תרומת סלי מזון | באדיבות דורון איטח
תרומת סלי מזון | באדיבות דורון איטח

 

דורון איטח: "ראינו שיש עניין רב בכל הנוגע למענקים שחילקה הממשלה, אך כשהעלינו את הפוסט לפייסבוק לא האמנו שנגיע לתרומה כל כך מכובדת מאנשים שפחות זקוקים למענק והסכימו לתרום אותו. זה רק מראה עד כמה יש ערבות הדדית בין תושבי נהריה וכמה אנשים באמת מבינים ורגישים למצוקות של האחר.

אני רוצה לנצל את הבמה הזאת ולהודות לכל השותפים והמתנדבים בעבודת הקודש הזאת, לכל המפעלים והעסקים בנהריה שתורמים מכל הלב. כיף גדול לראות שלכל כך הרבה אנשים אכפת מהזולת ושתושבי נהריה פותחים את הלב ודואגים אחד לשני".

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות