fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: עיריית נהריה גאה בפרס החינוך היוקרתי

עיריית נהריה זכתה לראשונה פרס החינוך המחוזי תש"פ. רונן מרלי: "התרגשתי לקבל את הבשורה על זכייתנו בפרס חינוך מחוזי. זו רק ההתחלה וביחד נגיע להישגים נוספים בהמשך!"
שעת מחנך עם ראש העיר | צילום: עיריית נהריה
שעת מחנך עם ראש העיר | צילום: עיריית נהריה

מאז ומתמיד נמצא נושא החינוך בראש מעייני תושבי נהריה הדואגים לעתיד ילדיהם, לא פעם נשמעו ביקורות נוקבות מצד התושבים בכל הנוגע לחינוך, אתמול חל אירוע משמעותי ומעודד שהביא לנהריה גאווה גדולה כאשר, לראשונה, זכתה העיר בפרס החינוך תש"פ מתוך עשרות רשויות באזור הצפון.

מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, בישרה בצהריים לראש עיריית נהריה, רונן מרלי, על החלטת ועדת הפרס המחוזית, להעניק לעיר נהריה את פרס החינוך לשנת תש"פ, ובנוסף, נבחרה העיר גם כמועמדת לתחרות היוקרתית של פרס החינוך הארצי.

ועדת הפרס המחוזית של משרד החינוך, התכנסה ביום חמישי לדון בהצעות שהוגשו על ידי רשויות במחוז הצפון, שכללו פירוט על העשייה המגוונת והענפה ביישובם, בהתייחס להיבט הלמידה וההישגים לצד ההיבט הערכי-קהילתי.

בין הפעילויות הרבות שהתרחשו לאורך השנה בתחום החינוך והוצגו לוועדה היו פעולות של תנועות הנוער וביניהם "כנפיים של קרמבו" ושעת מחנך שראש העיר מעביר אחת לחודש בבתי הספר השונים ברחבי העיר.

 

פתיחת כנפיים של קרמבו | צילום: עיריית נהריה
פתיחת כנפיים של קרמבו | צילום: עיריית נהריה

בהתאם למגבלות הקורונה, השנה נאלצה הוועדה לקיים את דיוניה דרך הזום, ובהם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, וראש מינהל חינוך בעירייה, אילן וקנין, הציגו בפניהם את העשייה הרבה לאורך השנה החולפת, שעסקה ביישום החזון החינוכי העירוני, שכולל יצירת רצף בין חינוך פורמלי ולא-פורמאלי, שילוב תוכניות חינוך מגוונות וחדשניות, העצמת פעילות תנועות הנוער בעיר ועוד.

במהלך הישיבה הדגישו נציגי משרד החינוך המלווים את העיר, כי הם חשים שנהריה עברה בשנה האחרונה שינוי מהפכני בכך שהציבה את נושא החינוך בראש סדר העדיפויות ובמתן דגש לכל הקהלים שמהם מורכבת העיר.

השינוי לדבריהם ניכר בעשייה הרב ממדית, בהשקעות משמעותיות רבות ובתכניות ופרויקטים חינוכיים.

מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון: "אנו גאים בתהליכים החינוכיים שנעשו בעיר נהריה לאורך השנה ומברכים את ראש העיר, רונן מרלי, את צוות מינהל החינוך, הצוותים החינוכיים במוסדות החינוך ואת צוות הפיקוח וההדרכה שמלווה את הרשות. עיריית נהריה הצליחה לקדם את מערכת החינוך להישגים מרשימים בכל תחומי העשייה ועל כך מגיע לה כל הכבוד״.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "כשנכנסתי לתפקיד, שמתי לי כיעד מרכזי את קידום מערך החינוך בעיר. הצבתי יעדים ממוקדים ויחד עם צוות מינהל החינוך וכלל המערך הניהולי והחינוכי בבתי הספר ובגנים, קידמנו תוכניות, הטמענו שינויים מתבקשים, הנגשנו שירותים ומיזמים שלא היו עד כה בעיר שלנו. התרגשתי לקבל את הבשורה על זכייתנו בפרס חינוך מחוזי. זו רק ההתחלה וביחד נגיע להישגים נוספים בהמשך!".

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות