fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: נעצר ונחקר נהג מכונית שכמעט פגע במפגינה נגד נתניהו

נעצר ונחקר נהג מכונית שהגיעה לכיכר בצומת בצת-ראש הנקרה, האיץ את הרכב וכמעט ופגע במפגינה נגד נתניהו שעמדה על הכיכר
באדיבות איתמר ברגר

מיה אלסר מפגינה נגד ראש הממשלה נתניהו, נחלצה בנס מפגיעת מכונית שנהגה הגיע לכיכר שבצומת בצת, ערך סיבוב מסביב לכיכר, התחיל סיבוב נוסף, האיץ את הרכב ולאחר שצבר מהירות בלם בחריקת בלמים וביצע "צלחת", כשהמכונית נעצרת מרחק קצר ממיה שעמדה על הכיכר.

מיה אלסר: " שמעתי את חריקת הצמיגם, המכונית בלמה במרחק סנטימטרים ממני, לא נכנסתי לפאניקה, אמרתי לנהג שהוא מצולם ואז מיד נסע אחורנית ועזב את האזור"

ממשיכה ואומרת אלסר: " לא נתפס מבחינתי שאנשים שחושבים אחרת ממני ינסו לפגוע בי,אנחנו לא מפריעים לתנועה וכל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה מבלי לפגוע באחרים".

ומסיימת אלסר: " עצם העניין שאתה יכול לבוא ולפגוע בי למרות שלא עשיתי לך מאומה הוא בלתי נתפס, הבנתי שמשטרת נהריה איתרה אותו, אני מקווה שימצו איתו את הדין".

בכיכר שבצומת ראש הנקרה-בצת מתקיימות מדי מוצ"ש הפגנות של מתנגדי נתניהו, כאשר המפגינים עומדים על הכיכר ו/או על המדרכות המקיפות אותה.

המקרה הנוכחי הוא אחד מסדרת נסיונות לפגוע במפגינים נגד ראש הממשלה נתניהו שארעו בעבר בגליל המערבי.

תגובת משטרת נהריה

נהג המכונית המעורבת במקרה, נעצר ונחקר במשטרת נהריה ושוחרר בתנאים מגבילים, כשלדעת החוקרים המקרה לא ארע על רקע פוליטי, אלא כ"השתוללות".

גם אם המקרה התבצע כ"השתוללות", משטרת ישראל צריכה להתייחס למקרה בכל הרצינות ולכל הפחות להגיש נגד הנהג תביעה על נהיגה מסוכנת שיכולה להביא לפגיעה קשה.

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות