fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: מהנדסים בנהריה משפצים בתים למעוטי יכולת

"ביחד בשבילם" הוא מיזם שהקימו סטודנטים להנדסה מנהריה ובו הם מגיעים לשפץ בתים של מעוטי יכולת בעיר בהתנדבות מלאה. בר פדידה יוזם הפרויקט קורא לכם להצטרף לחוויה המרגשת
מימין לשמאל: שחר,בר, רועי, דביר ואור | באדיבות בר
מימין לשמאל: שחר,בר, רועי, דביר ואור | באדיבות בר

מהנדסים בנהריה משפצים בתים  עבור מעוטי יכולת

בר פדידה (27) מנהריה סיים לפני כחצי שנה לימודי הנדסאי בניין בטכניון ורוצה להמשיך ללימודי הנדסה אזרחית. את חלון הזמן שנותר לו עד תחילת הלימודים החליט לא לבזבז בחוסר מעש אלא לעשות משהו בשביל מישהו.

הוא פנה אל עיריית נהריה, נפגש עם מנכ"ל העירייה והציע לו רעיון של שיפוץ בתים עבור מעוטי יכולת ומטופלי הרווחה, תושבי נהריה.

כך הוקם הפרויקט "ביחד בשבילם", שמטרתו היא לאפשר לכל אדם לחיות בסביבת חיים תקינה ומכובדת.

הפרויקט מתנהל בשיתוף פעולה מלא עם מחלקת הרווחה, שמעבירה דרך העובדים הסוציאליים את הכתובות ואנשי הקשר של הזקוקים לסיוע, וביחד עם עיריית נהרייה, שמספקת את התקציב למימון החומרים והציוד הנדרש.

ברגע שמגיע מקרה לידם, המהנדס גל בניטה יוצא יחד עם מתנדב לסיור מקדים בדירה ובו מתעדים את הליקויים ורושמים את החומרים והציוד הנדרש.

אחרי שהעירייה מזמינה את החומרים הם מגיעים שוב ומשפצים את הנדרש בהתנדבות מלאה

 

 

עד כה הוא גייס 15 מתנדבים – תושבים שרובם, אך לא כולם, מהנדסים או סטודנטים להנדסה. העירייה מבטחת כל מתנדב חדש שמצטרף ובנוסף, מקבלים המתנדבים הדרכה מקצועית לפני תחילת כל עבודה.

הפרויקט פועל באופן מרוכז בימי שישי והשאיפה היא בכל שבוע לטפל בכמה שיותר מקרים.

פדידה: ״הרגע הכי עוצמתי בכל פרויקט תמיד מגיע בסוף. אנו מתמלאים ברגשות מעורבים בהם שמחה וגם קצת עצב. השמחה שהצלחנו לחולל שינוי ולהאיר את הבית ואת יושביו ומנגד הפרידה לשלום.

כל פרויקט עבור מעוטי יכולת הוא מיוחד בפני עצמו וזאת בעיניי משמעות המילה חוויה. בנוסף אני מאמין כי "לתת זה לחיות" אז אני מזמין את תושבי העיר לחוות ולחיות איתנו ביחד בשבילם".

מוזמנים ליצור איתנו קשר בדף הפייסבוק: "ביחד בשבילם"

או במייל: together.for.them1@gmail.com

 

אלמוג, בר ואור בשעת פעולה | באדיבות בר
אלמוג, בר ואור בשעת פעולה | באדיבות בר

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות