fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בסרטון המרגש: החתונה הראשונה יוצאת לדרך

היום התקיימה החתונה הראשונה במסגרת המיזם המרגש של עיריית נהרייה "חתונה נהריינית" בו מוזמנים התושבים לערוך את חתונתם בסיוע העירייה ולמרות הקורונה
חתונה נהריינית | צילום: טליה בן אלישע
חתונה נהריינית | צילום: טליה בן אלישע

החתונה הראשונה במגבלות הקורונה

חיננית איש שלום (31) ותומר ששון (35) הכירו דרך חברים לפני שנה וחצי ומהר פרחה בניהם האהבה, השבוע היו צריכים לעמוד תחת החופה באולם גדול במרכז הארץ בהשתתפות 450 מוזמנים.

אלא שאז הגיעה הקורונה ושיבשה את התוכניות, כמו כולם גם חיננית ותומר שהו בחוסר וודאות באשר לעתיד חתונתם כשלפתע נתקלו בפוסט שפרסמה עיריית נהריה ובו מזמינה את תושבי נהריה להתחתן במתחמים השונים ברחבי העיר.

הזוג פנה אל העירייה שמיד נענתה לבקשתם לקיום החתונה בשקיעה באמפי בטיילת נהריה.

רעות גרידיש, מאפרת ומסרקת הכלה: "ליוויתי את חיננית במהלך כל היום המרגש הזה, התארגנו במלון סנהדרין והוצאנו את המיטב, לחיננית היה חשוב לא לוותר על כלום וכך היה.

השמלה אותה שמלה והאיפור ושיער שלי שנקבע מראש, גם הצלם והדיג'י נשארו כמתוכנן. היום עבר פשוט מושלם ואני יכולה אפילו להגיד שהיה יתרון בחתונה מצומצמת כי הכלה באמת נהנתה מכל ההתארגנות שלפני, היא הייתה הרבה יותר רגועה ושלווה והצליחה ליהנות מהיום. כמובן שזה מבאס שדברים לא יוצאים כמו שתכננת אבל חיננית קיבלה את זה באהבה".

 

החתונה הראשונה יצאה לדרך

חיה ברייט, חברה של הכלה: "עברתי איתה את כל התהליך מרגע הצעת הנישואים ועד עכשיו, כמובן שקיבלנו את הבשורה שהאולם מבוטל זה היה מבאס אבל אנחנו מסתכלים על הצד החיובי, התאריך הוא ט"ו באב, יום שמלא באהבה בדיוק כמו הזוגיות שלהם".

חיננית איש שלם, הכלה: "אנחנו רוצים להודות לעיריית נהריה שמהרגע הראשון ליוותה אותנו, שלחה מישהו להיפגש איתנו ולהראות לנו איפה ובאיזה אופן הכל יהיה, בנוסף, העירייה דאגה לעיצוב החופה והקמתה. אנחנו מרוצים מאוד וקוראים לעוד זוגות לעשות את זה.

אני מתחברת לפוסט בנושא של סיוון רהב מאיר בו כתבה כי המקום אינו משנה אלא העיקר הוא שאני ובחיר ליבי הולכים לבנות יחד בית ולכן אין סיבה לדחות את התאריך, בנוסף, אני חושבת שזכינו להתחתן באופן מיוחד עם האנשים הקרובים לנו ביותר על החוף בשקיעה".

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: ״אנו שמחים לאפשר לזוגות לקיים את טקס החופה שלהם גם בתקופה מורכבת זו, על רצועת החוף היפה בישראל. אני מאחל לחיננית ותומר וגם לזוגות הנוספים שצפויים להתחתן בימים ובשבועות הבאים אצלנו בעיר, המון מזל טוב ושנים רבות של אושר״.

 

 

הזוג המאושר | צילום: טליה בן אלישע
הזוג המאושר | צילום: טליה בן אלישע

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות