fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו במנהל המרכז הרפואי לגליל: "המצב קשה מאוד, תהיה כאן תמותה בהיקפים שטרם נראו בעבר"

בעקבות עלייה בתחלואת הקורונה, מנהל המרכז הרפואי, פרופ' ברהום, מודאג מהמצב ושוקל לפתוח מחלקת קורונה נוספת. וגם: בארבע מחלקות הקורונה שבמרכז הרפואי מאושפזים 70 חולים ומתוכם 21 במצב קריטי
נגיף הקורונה | צילום: shutterstock
נגיף הקורונה | צילום: shutterstock

על רקע העלייה בתחלואת הקורונה והכמות ההולכת וגדלה של חולים המאושפזים במחלקות הייעודיות לחולים הללו, אומר מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום, כי הוא שוקל לפתוח בקרוב מחלקה נוספת, וכי עובדיו מגיעים לקצה גבול היכולת בכל הקשור לטיפול בחולים הנמצאים במצב קריטי.

פרופ' ברהום, שהינו חבר בוועדה המייעצת למנכ"ל משרד הבריאות למיגור הקורונה במגזר הערבי, מדגיש: "אני מתגעגע למראות של הגל השני. כל מה שפיללתי שלא יקרה, קורה לנו עכשיו, ואני לא רוצה לחשוב מה יילד יום. במחלקות הקורונה שלנו מאושפזים למעלה מ-70 חולים, כאשר 28 מתוכם במצב קשה ו-21 במצב קריטי, מונשמים ועל סף הנשמה. תוך פחות מחודש, מספר המאושפזים גדל פי שלושה. אלו נתונים שמטרידים אותי מאוד".

הוסיף פרופ' ברהום: "מחלקות הקורונה שלנו עמוסות בחולים קשים מאוד, עם כמות שמאתגרת אותנו ומגרדת את קצה גבול היכולת שלנו להעניק טיפול נשימתי וטיפול נמרץ לחולים המורכבים. אנו נמצאים כפסע מפתיחת מחלקת קורונה נוספת, וברור לכולם שהמשמעות היא לא רק הפגיעה במטופלים האחרים, אלא לצערי, גם תמותה שתהיה בהיקפים שטרם נראו בעבר. יש סגר – אבל אין סגר. מבולבלים? גם אנחנו".

דבריו של פרופ' ברהום:

 

הבוקר נקבע מותה של חולת קורונה שהובאה מבית אבות בנהריה

במחלקת 'כתר מונשמים' המיועדת לחולי קורונה קשים שבמרכז הרפואי לגליל בנהריה, נקבע הבוקר מותה של אישה בת 83, שהובאה בתאריך 24.12 מבית אבות פאלאס בנהריה.

בארבע מחלקות הקורונה מאושפזים כעת 70 חולים וכי 28 מהחולים מוגדרים במצב קשה, מתוכם 21 במצב קריטי (כולל שבעה מונשמים).

כמו כן, שאר החולים במצב בינוני ושלושה במצב קל.

 

 

 

לחדשות נוספות בחדשות נהריה וצפון 1 הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות