fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ציר חירום חלופי נבנה במרכז הרפואי לגליל בשיתוף עם יחידת ההנדסה של פיקוד הצפון

השבוע התקיים אירוע חנוכת ציר החירום החלופי אשר נבנה במרכז הרפואי לגליל בשיתוף עם יחידת ההנדסה של פיקוד הצפון. הטקס נערך בראשות מפקד פיקוד הצפון האלוף אמיר ברעם.
חניכת ציר החירום החלופי | צילום: דובר צה"ל
שיתוף פעולה של פיקוד הצפון ובית החולים לגליל בנהריה הוביל לבניית ציר נסיעה חלופי לשעת חירום, שיסייע להמשך רציפותו התפקודית של בית החולים גם בעת שצירים אחרים חסומים.

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, ביקר השבוע בבית החולים ושוחח עם מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ׳ מסעד ברהום על העמקת שיתוף הפעולה בין המרכז הרפואי ופיקוד הצפון, זאת לצד הפעילות המשותפת בשגרה ובחירום. לאחר מכן, חנכו השניים ציר חירום חלופי, לימי מלחמה, המוביל למרכז הרפואי שנבנה בתקופה האחרונה על ידי יחידת ההנדסה של פיקוד הצפון.

פרופ' ברהום הודה לפיקוד הצפון על הירתמותו לפתיחת ציר יציאה חלופי לחירום, אשר תורמת משמעותית ליכולותיו של המרכז הרפואי בשמירה על רציפות תיפקודית בחירום ובמצבי חירום שבשגרה.

מדברי מפקד פיקוד הצפון האלוף אמיר ברעם בטקס גזירת הסרט: ״אני מברך על שותפות עמוקה של פיקוד צפון עם המרכז הרפואי לגליל בנהריה, שמוביל את השירות הרפואי בצפון באופן מקצועי , חדשני, חברתי וציוני מן המעלה הראשונה. אני רוצה להודות לכם על העשייה החשובה הזאת לאורך כל השנים האחרונות. בתי חולים צפוניים חזקים יותר, בנהריה ובצפת, משמעותם גם פיקוד צפון חזק יותר. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה על מנת לחזק את המרכז הרפואי המרשים הזה, בימי שגרה ולתקופות חירום.״

חניכת ציר החירום החלופי | צילום: דובר צה"ל

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות