fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט 'שילוב בחינוך' ממשיך לפרוח בעיר נהריה

עיריית נהריה בשיתוף עם 'וראייטי ישראל' ומיזם 'סיסמה לכל תלמיד' ממשיכים לקדם את התוכנית לחבר בין ילדי העיר נהריה לפעילות שתכליתה קבלת האחר. השבוע התקיימה בקניון נהריה פעילות משותפת ומקסימה – 'האור שבו-האור שבה'
פרויקט 'שילוב בחינוך' ממשיך לפרוח בעיר נהריה | צילומים: באדיבות תוכנית 'חינוך לשילוב' ומיזם 'סיסמה לכל תלמיד'

פעילות שיתופית מיוחדת ומרגשת לחג החנוכה התקיימה השבוע בקניון נהריה. "האור שבו – האור שבה", היא פעילות להעצמת האור שבאחר ולקחו בה חלק התלמידות והתלמידים השותפים בתוכנית 'חינוך לשילוב' מבית 'וראייטי חינוך', שמוביל מיזם "סיסמה לכל תלמיד" בעיר נהריה. התוכנית שמה לה למטרה לחבר את תלמידי החינוך המיוחד בעיר עם תלמידים משכבת הגיל שלהם ויחד הם לומדים במגוון פעילויות תוכן לקידום מיומנויות המאה ה-21 וקידום ערכים חברתיים של שוויון והכלה, ליצירת חברה סובלנית, מכילה, מכבדת והוגנת יותר.

פרויקט 'שילוב בחינוך' ממשיך לפרוח בעיר נהריה | צילומים: באדיבות תוכנית 'חינוך לשילוב' ומיזם 'סיסמה לכל תלמיד'

באירוע השתתפו ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, ראש מינהל חינוך וקהילה בעירייה, אילן וקנין, מנכ"לית 'סיסמה לכל תלמיד', מגי אסייג, מנהל תקשוב צפון, אריאל שגיא, מנהלת 'וראייטי ישראל' בצפון, אוקי לב, מנכ"ל הקניון שאירח את האירוע, ניסן פיינמן, מנהלות בתי הספר בעיר השותפות במיזם, תלמידים ובני משפחותיהם.

ראש עיריית נהריה רונן מרלי: "מדינת ישראל הצליחה לאורך השנים להתקדם ולרשום הישגים רבים בזכות ההשקעה בחינוך. 36% מהתקציב העירוני בנהריה מושקע בחינוך. זה מתחיל בפעוטונים ממשיך לגנים ולאחר מכן, במסגרות השונות של בתי הספר. תודה ענקית לארגון 'וראייטי' על הלב הענק שלהם לאודי אנג'ל ולכל הצוות של 'סיסמה לכל תלמיד' שמובילים יחד עם אנשי החינוך שלנו את 'שילוב לחינוך' בנהריה".

פרויקט 'שילוב בחינוך' ממשיך לפרוח בעיר נהריה | צילומים: באדיבות תוכנית 'חינוך לשילוב' ומיזם 'סיסמה לכל תלמיד'

בפעילות "האור שבו – האור שבה" העלו התלמידים על נס את תכונותיהם החיוביות ואופיים הטוב של חבריהם לקבוצה והעלו אותם על הכתב בלהבות של נר שהופיעו זה לצד זה על גבי חנוכיית "האור שבו – האור שבה", דומים ושונים, ויוצרים יחד אור איתן שמאיר את העולם כולו. החנוכייה שהוצגה היא פרי יצירתם של תלמידי בית הספר לחינוך מיוחד ע"ש "רונה רמון" בנהריה יחד עם יוליה המורה לאומנות שמלווה את הפעילות.
מנכ"לית 'סיסמה לכל תלמיד', מגי אסייג: "חנוכיית השילוב תאיר בנו מנהיגי העיר, השותפים לפרויקט וסגלי החינוך את הסבלנות והסובלנות להכיל כל ילד וילדה ולהעניק להם הזדמנות שווה".

בעיר נהריה מתקיים שיתוף פעולה מגוון ורחב בין החינוך הרגיל לחינוך המיוחד. מתקיימת פעילות בשיתוף המרכזים הקהילתיים בין השאר על ידי הפעלת 'מתנ"ס נוסע' בו ילדים ונוער עם צרכים מיוחדים פעילים יחד עם בני גילם, ישנה פעילות רבה של תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', ושיתוף פעולה עם כלל מנהלי ומנהלות בתי הספר בעיר לקידום מיזמים מחברים ומשלבים בחינוך.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות