fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש בביקור במרכז הרפואי לגליל

הפרויקטור פרופ' אש ביקר אתמול (ה') במרכז הרפואי לגליל: "אני מקווה שבקרוב נוכל לראות אור בקצה המנהרה"
פרויקטור הקורונה נחמן אש בביקור במרכז הרפואי | צילום: רוני אלברט
פרויקטור הקורונה נחמן אש בביקור במרכז הרפואי | צילום: רוני אלברט

פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, ערך אתמול (חמישי) ביקור היכרות במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

בתחילת ביקורו נערך דיון מקצועי בהשתתפות מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום, סגנו ד"ר צבי שלג, המנהל האדמיניסטרטיבי, משה מיוחס, ומנהלת הסיעוד, רונית קלמן.

פרופ' ברהום סיפר לפרויקטור הקורונה, כי בגל השני אושפזה במרכז הרפואי כמות חולי הקורונה הגבוהה בישראל, פרט לבתי חולים בירושלים, וכי במהלך הגל השלישי, תוך חודש בלבד, שולש מספר החולים, העומד כעת על קרוב ל-80.

כמו כן הדגיש פרופ' ברהום, כי מספר המיטות לטיפול נמרץ בביה"ח היא הנמוכה ביותר במדינת ישראל, על פי מדד ל-1,000 נפש. "אנו משוועים לקבל תקנים להתמחות בטיפול נמרץ. הצוותים שלנו נופלים מהרגליים ויש לנו מחסור גדול בצוותים רפואיים וסיעודיים, במיוחד בכל הקשור לטיפול בחולים מונשמים וקשים".

פרופ' אש אמר: "אתם נמצאים בלב החזית ובאתי לחזק את ידכם. אני מקווה שבהקדם נוכל להרגיש שיפור בתחלואה בעקבות מתן החיסונים, כל זאת בשילוב עם השפעת הסגר המהודק שמתחיל בחצות. כולי תקווה שנוכל לראות אור בקצה המנהרה, אך האור הזה עדיין רחוק, ועד שנוכל לנשום לרווחה, על כולנו לשמור על ההנחיות ולהקפיד על מסכות וריחוק חברתי. אני קורא לכולם ללכת ולהתחסן נגד הקורונה".

בתום הפגישה העניק פרופ' ברהום לפרויקטור הקורונה את אות ההוקרה שקיבלו עובדי המרכז הרפואי על עמידתם האיתנה בחזית המאבק בנגיף. עם תום הישיבה ערך פרופ' אש ביקור במחלקת כתר מונשמים, בה מאושפזים 19 חולי קורונה, מתוכם שמונה מונשמים.

פרויקטור הקורונה נחמן אש בסיור במחלקות הקורונה | צילום: רוני אלברט
פרויקטור הקורונה נחמן אש בסיור במחלקות הקורונה | צילום: רוני אלברט
אות הוקרה לעובדי המרכז הרפואי לגליל | צילום: רוני אלברט
אות הוקרה לעובדי המרכז הרפואי לגליל | צילום: רוני אלברט

 

לחדשות נוספות בחדשות נהריה וצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות