fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פקח עיריית עכו נדקר ע"י שני חשודים לאחר שהעיר להם על אופן נהיגתם בכביש

המשטרה פתחה בחקירת אירוע דקירה אתמול בצהריים (שני) בעיר עכו, לאחר שקיבלו דיווח על פקח עירייה, אור אלקלעי, שנדקר ע"י 2 חשודים לאחר שהעיר להם על אופן נהיגתם בזמן שלא היה בתפקיד. הפקח פונה לביה"ח ונפצע באורח בינוני-קל.
הפקח אור אלקלעי מעיריית עכו נדקר ע"י 2 חשודים | צילום: דוברות העירייה ודוברות המשטרה

כוחות מד"א ומשטרת ישראל הוזעקו אתמול בצהריים (שני) לרח' שביל השוהם בעכו לאחר דיווח על פקח עירייה, אור אלקלעי (25) שנפצע באורח בינוני-קל מדקירה על ידי 2 תושבי העיר.

המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות אחר מבצעי העבירה והתברר כי פקח העירייה שלא היה בתפקיד, נדקר על ידם לאחר שהעיר להם על צורת הנהיגה שלהם.

בתום ביצוע פעולות חקירה ראשוניות, עצרו אמש שוטרי תחנת עכו, 2 תושבי העיר בחשד לביצוע המעשה.

המשטרה ביקשה הבוקר להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בעכו אשר האריך את מעצרם עד לתאריך 29.7.22.

ביקור ראש העיר אצל הפקח אור אלקלעי מעיריית עכו | צילום: דוברות העירייה

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי ביקר הבוקר את פקח העירייה, אור אלקלעי, המאושפז במרכז הרפואי לגליל בנהריה ואיחל לו רפואה שלמה וחזרה במהרה לעבודה.

אלקלעי שלא היה בתפקיד נדקר בפלג גופו העליון על ידי שני החשודים והם זוהו לאחר שתועדו במצלמות העירייה ונעצרו בתוך זמן קצר על ידי המשטרה.

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר אתמול כי "הפצוע הובא במצב בינוני ויציב, והוכנס לקבלת טיפול בחדר ההלם, הבוקר (ג') הוא עדיין מאושפז במחלקה כירורגית ומצבו קל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות