fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשינו זאת! תוך עשרה ימים הפכה נהריה עיר ירוקה

בימים אלה נערכת העירייה לקראת החזרת מוסדות החינוך ומוסדות הציבור בעיר לפעילות באופן מובנה, אחראי ומדורג, מתוך מטרה לשמור את נהריה עיר ירוקה
רונן מרלי בסיור הסברה בגעתון צילום: עיריית נהריה

תוך 10 ימים: הפכה נהריה עיר ירוקה 

העיר נהריה, שהחלה את החגים כעיר אדומה, הפכה בתוך 10 ימים לעיר ירוקה.

במהלך ימי הסגר יישמה העירייה תוכנית עירונית ייעודית למשבר הקורונה, הבנויה ממספר שלבים ומחולקת למספר פעולות רוחב. מדי יום מתקיימות ברשות ישיבות הערכת מצב וניתוח מעמיק של מכלול הנתונים בשיתוף משרד הבריאות ופיקוד העורף.

במקביל, מבוצעת הסברה נרחבת ברשתות החברתיות ובעיתונות והוכנו תכני הסברה ממוקדים שמחולקים לציבור בשטח.

האכיפה של מחלקת הפיקוח העירונית בשיתוף פיקוד העורף ומשטרת ישראל הוגברה בכל רחבי העיר והוקם מערך אפידמיולוגי עירוני המורכב מעובדות עירייה, שעברו הכשרה ייעודית בנושא ומטרתו לקטוע את שרשרת ההדבקה. לאורך כל התהליך מבוצעת למידה והפקת לקחים לשיפור מנגנון קטיעת מעגלי ההדבקה בעיר.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "האחריות האישית, ההירתמות והבעת האמון של התושבים בנהריה בתוכנית העירונית הכוללת שאנו מובילים, הוכיחו את עצמן.

אבל המשימה המרכזית עוד לפנינו – לשמור על הקיים ולא להיכנס לשאננות. לאורך כל ימי הסגר אנחנו ממשיכים ליזום ולקדם תהליכים עירוניים תוך שיתוף פעולה מדהים עם התושבים במטרה להגיע ליעד שהצבנו.

חשוב להבין שהקורונה לצערנו עדיין כאן ובכדי שנחזור לשגרה מלאה בעיר, המאמץ המשותף חייב להימשך. יחד ורק יחד ננצח!".

בימים אלה נערכת העירייה לקראת החזרת מוסדות החינוך ומוסדות הציבור בעיר לפעילות באופן מובנה, אחראי ומדורג מתוך מטרה לשמור את נהריה כעיר ירוקה.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות