fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עצוב ביותר: נקבע מותה של התינוקת בת השנתיים שטבעה בבריכה פרטית בצימר בגליל המערבי

במרכז הרפואי לגליל בנהריה עדכנו הבוקר (א') כי נקבע מותה של תינוקת בת שנתיים ושמונה חודשים, שטבעה אתמול (שבת) בבריכה פרטית בצימר בג'דידה מכר. היא הגיעה במצב אנוש ולאחר מאמצי החייאה שנמשכו כל הלילה היא נפטרה. משתתפים בצער המשפחה.
המרכז הרפואי לגליל בנהריה | צילום: רוני אלברט
המרכז הרפואי לגליל בנהריה | צילום: רוני אלברט

מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר הבוקר (ראשון) כי התינוקת שהובאה למרכז הרפואי על ידי מד"א אתמול בערב (שבת), נפטרה היום בבוקר.

התינוקת בת השנתיים ושמונה חודשים, הגיעה כשהיא במצב אנוש ותוך כדי החייאה שהחלה בשטח. לאחר שההחייאה נמשכה בחדר טיפולים מורכב במיון ילדים, תוך ניסיונות להביא לייצוב מצבה, הועברה הפעוטה לאישפוז במחלקה לטיפול נמרץ ילדים.

מנהל המחלקה, ד"ר יואב הופמן: "למרבה הצער, הבוקר נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה של התינוקת, לאחר מאמצי החייאה שנמשכו כל הלילה".

לד"ר הופמן היה מסר חשוב להורים: "מדי קיץ אנו נתקלים במקרים טראגיים של ילדים שטובעים בביתם או במקווי מים שונים, כגון בריכה או ים. אנו מבקשים מההורים לא להשאיר, בשום מצב, ילדים ללא השגחה ליד מקור מים שגובהו יותר מ-20 ס"מ".

אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות