fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עצוב ביותר: האישה שנהרגה מפגיעת רכבת בתל אביב היא אלכסנדרה קוטחין (42) מעכו

האסון בתחנת הרכבת סבידור מרכז: אלכסנדרה קוטחין (42) תושבת עכו, פרכסה על הרציף על פי עדויות, מעדה - ונפלה אל פסי הרכבת. מותה נקבע במקום, המשטרה פתחה בחקירה
האישה שנהרגה מפגיעת רכבת בתל אביב היא אלכסנדרה קוטחין מעכו | צילום: באדיבות המשפחה

אלכסנדרה קוטחין, בת ה-42 מעכו, נהרגה אמש (חמישי) מפגיעת רכבת בתחנת סבידור מרכז בת"א, לאחר שככל הנראה נפלה אל הפסים בעקבות התקף אפילפסיה שעברה. מעדויות של נוסעים בתחנה עלה כי האישה פרכסה על הרציף, ונפלה אל הפסים.

מתנדבי זק"א בזירת האירוע | צילום: דוברות זק"א

יגל בר קמא, חובש איחוד הצלה, סיפר: "לדברי עוברי אורח, היא מעדה ונפלה לפסים ככל הנראה בעקבות אירוע רפואי. צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר עוברי אורח שנתקלו באירוע ולקו בחרדה עקב אופי ונסיבות האירוע".

פרמדיקית מד"א עדן סיונוב, שהגיעה לזירת האירוע, אמרה כי "הובילו אותנו לרציף שבו אותרה האישה שנפגעה מרכבת. ירדנו אל הפסים וביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה עם פגיעות קשות מאוד וללא סימני חיים. לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

בהודעת המשטרה נמסר אמש כי "התקבל דיווח על אישה בשנות ה-40 לחייה שנפלה לפסי רכבת ככל הנראה כתוצאה מאירוע רפואי. שוטרים במקום והנסיבות נבדקות".

אלכסנדרה קוטחין ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

אלכסנדרה הותירה אחריה שני ילדים – חייל בן 19, ותלמידת תיכון בת 17. אמה, נדיה (64), שעמה התגוררה אלכסנדרה, סיפרה כי בתה עלתה לישראל ממזרח אוקראינה לפני 16 שנה.

אלכסנדרה קוטחין תובא למנוחת עולמים ביום ראשון בבית העלמין בעכו. יהי זכרה ברוך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות