fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמותת בית ש"י – בית קהילתי לטיפול בילדים על הרצף מזמינים אתכם לאירוע הגאלה הראשון שכולו תרומה

הערב המרגש יתקיים ב- 29.5.2023 בהיכל התרבות בנהריה, במסגרתו יצוין יום ההולדת הרביעי להקמת העמותה. מטרת אירוע התרומה והעלאת המודעות הציבורית לנושא האוטיזם, חיזוק והרחבת פעילות העמותה בנהריה והסביבה והנחת היסודות להקמת בית לבוגרים מגיל 18 ומעלה.
אירוע הגאלה הראשון | צילום: באדיבות עמותת בית ש"י

עמותת בית ש"י, בית קהילתי לטיפולים לילדים על הרצף ובעלי צרכים מיוחדים מזמינה את תושבי הגליל המערבי לקחת חלק באירוע הגאלה הראשון, שכל תכליתו תרומה למען בית ש"י נהריה.

הערב המרגש יתקיים ב- 29.5.2023 בהיכל התרבות בנהריה, במסגרתו יצוין יום ההולדת הרביעי להקמת העמותה.

מטרת אירוע ההתרמה הוא בראש ובראשונה להעצים את המודעות הציבורית לנושא האוטיזם, חיזוק והרחבת פעילות העמותה בנהריה והסביבה והנחת היסודות להקמת בית לבוגרים מגיל 18 ומעלה.

באירוע תושק פעילותה של להקת עמותת בית ש"י, "שי- יה", שהוקמה בשנה האחרונה בניצוחה של האומנית קארין עמוס. בנוסף יתקיימו מופע הסטנדאפ של הקומיקאי הנהרייני איתן בוכריס ומופע נוסף… בהפתעה.

מנכ"ל עמותת "בית שי", חנן חן: "בית שי חוגג את שנתו הרביעית כבית הקהילתי הייחודי בארץ לילדים ומשפחות מיוחדות. תודה למשפחות על הזכות להיות פה בשבילכם. אני גאה ושמח לקיים את אירוע ההתרמה הראשון למען בית ש"י, שיהפוך למסורת. אני מזמין את כל תושבי האזור לבוא ולתמוך בפעילות החשובה למען הילדים והבוגרים על הרצף האוטיסטי היחידה מסוגה באזור כולו,  ולהנות  ממופעים של הלהקה ואמנים מהשורה הראשונה. תודה לצוות המדהים ששותף לעשייה. תודה למתנדבים שמאפשרים לי להמשיך לחלום".

לינק לרכישת כרטיסים לאירוע >> לחצו כאן<<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות