fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: 2 קטינים תקפו במקלות ובסכין תושבי העיר

המשטרה עצרה הלילה 2 תושבי עכו בני 16 בחשד למעורבות בתקיפתם של 2 תושבי העיר (19,21). הרקע והנסיבות בבדיקה. 
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פתחה בחקירה אמש (ד), עם קבלת דיווח במוקד 100, בדבר 2 אחים תושבי עכו שהותקפו בידי תושבי העיר.

מחקירה ראשונית עולה כי בין האחים שהותקפו (19,21) לבין הצעירים החל דין ודברים כאשר בהמשך בעת שהשניים שהו בעיר העתיקה הותקפו על ידי הצעירים במקלות ובסכין.

כתוצאה מהתקיפה הקורבנות נפצעו באורח קל ופנו לקבלת טיפול במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

בתוך כך, שוטרי תחנת עכו עצרו הלילה 2 קטינים כבני 16 תושבי עכו בחשד למעורבות בארוע. והיום, חמישי, המשטרה עצרה 2 מעורבים נוספים כבני 16 ו-17 בחשד לביצוע המעשה.

בית המשפט השלום בעכו האריך את מעצרם של הקטינים עד היום בשעה 20:00 אז ישוחררו בתנאים מגבילים.

ראש העיר עכו שמעון לנקרי: "בעקבות האירוע שהתרחש בנמל עכו שבו הוכו 2 צעירים יהודים על ידי קבוצת ערבים אומר ראש העיר עכו שמעון לנקרי כי הוא שמח על כך שהמשטרה פעלה במהירות ועצרה את התוקפים. "אני מצפה ומאמין שהמשטרה ומערכת אכיפת החוק יענישו ביד קשה ובחומרה את התוקפים. יש לגדוע את הידיים האלימות שפועלות מתוך שנאה וגזענות. אני מצפה שגם ראשי הציבור הערבי ואנשי הדת המוסלמים יגנו את המעשים הללו. עיריית עכו תעשה ככל יכולתה למנוע חזרתם של האירועים הקשים משנה שעברה ואנחנו מצפים שהשר לביטחון פנים ידאג להקצות את כל המשאבים הנדרשים כדי להבטיח זאת. כמו כן, אנשי החינוך, הרווחה, הקהילה והדת בעיר פועלים ומטפלים בנושא בשיתוף עם המשטרה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות