fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נהריה: ״נעשה כל שניתן לטובת אנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים שחיים איתנו״

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, במסגרת פעילות ׳פברואר יוצא מן הכלל׳. הוא הדגיש, ״המטרה להפוך את הקהילה שלנו למכילה, מכבדת ומעצימה״
צילום: עיריית נהריה

עיריית נהריה מציינת לראשונה את חודש ׳פברואר יוצא מן הכלל׳. בחודש הזה המטרה היא להעלות את המודעות בקהילה לטובת אנשים עם מוגבלויות.

הפעילות במהלך החודש מתקיימת בשיתוף המרכזים הקהילתיים – מתנ"ס נהריה וצוות המרכז המשלים למשפחה, שנפתח לאחרונה בעיר ומהווה בית עבור בני המשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים.

במהלך החודש מוזמן הציבור הרחב להרצאות מקוונות של גורמי מקצוע בנושאים רבים כגון: חשיפת השירותים למשפחות לילדים על הרצף האוטיסטי, חוויות אישיות של הורים לילדים מיוחדים שעוברים מסע אישי, סדנאות למיצוי זכויות בבריאות הנפש למתמודדי נפש ובני משפחתם.

נושאים נוספים שיעלו לדיון: הדרך לשיקום והחלמה ממשבר נפשי, פעילות הסברה משותפת לשיטור הקהילתי וילדי תוכנית "פותחים עתיד", שפועלת בנהריה בשיתוף הפדרציה היהודית של צפון ניו ג'רזי והתוכנית הלאומית לילדים ונוער 360 ושמה לה למטרה להעניק לכל ילד ומשפחה את הביטחון, ההזדמנויות והכלים להצליח על ידי מימוש הפוטנציאל הייחודי הטמון בהם.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, פועל בשנתיים האחרונות במרץ רב להוספת מענים ותוכניות לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות. בין השאר נפתח בי"ס לחינוך מיוחד ע"ש רונה רמון, גני תקשורת, מרכז משלים למשפחה ושילוב מיזמים ותוכניות רבות במוסדות החינוך ובחינוך הא-פורמאלי.

״הפעילות בחודש הזה מצטרפת למכלול העשייה שלנו בנושא החשוב. נעשה כל שניתן לטובת אנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים שחיים יחד איתנו ולטובת בניית קהילה שוויונית, מכילה ומכבדת. הכוונה היא לעורר מודעות לכל קצוות החברה שלנו עם תשומת לב מיוחדת לאותם אנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים״, הדגיש מרלי.

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות