fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האזינו: עובדת בכירה בעיריית נהריה התקשרה בזהות בדויה למשפחת מוטי בן שבת ז"ל

טל אור טובלי מנהלת יחידת תיאום ובקרה בלשכת מנכ"ל עיריית נהריה והממונה על תלונות הציבור בעירייה, התקשרה בזהות בדויה להוריו של מוטי בן שבת ז"ל, במטרה לשאוב מהם מידע.
מוטי בן שבת ז"ל | באדיבות המשפחה
מוטי בן שבת ז"ל | באדיבות המשפחה

הוריו של מוטי בן שבת ז"ל, הגיבור ששילם בחייו כשהציל נוסעי רכב שנסחף בשטפונות בנהריה, קיבלו השבוע שיחה מוזרה מאישה המציגה עצמה בשם "טל", המבקשת לתאם פגישה בינו לבין ראש העיריה רונן מרלי.

"טל" מציגה את עצמה כאחת שמכירה את רונן ורוצה להפגיש ביניהם ב"שש עיניים", דני בן שבת אביו של מוטי ז"ל משוחח איתה ונשאל שאלות רבות, כש"טל" חוזרת שוב ושוב שהיא אינה תושבת נהריה ואין לה קשר לעניין, היא רק שמעה על מערכת היחסים העכורה בין ראש העירייה למשפחת בן שבת ורוצה לסייע.

"טל" ממשיכה בשיחה עם דני בניסיון לשכנע אותו להיפגש עם מרלי ומדגישה שאם מרלי ידע על השיחה הוא לא יאהב את זה וחוזרת שוב ושוב שהיא לא מנהריה, אבל מפריעה לה מערכת היחסים בין מרלי לבין משפחת בן שבת ומנסה להוציא מדני אביו של מוטי ז"ל, מה הסיבה לכעס שלהם על ראש העירייה ומה יגרום למשפחה ליישר ההדורים עם מרלי וטוענת שהיא מנוסה בטיפול עם משפחות שכולות.
דני לא השיב לה במקום ו"טל" לא הרפתה והתקשרה שוב ושוב, לעיתים ממספר חסוי ולעיתים מטלפון סלולארי רגיל, כשהיא לא מפסיקה להלל ולשבח את ראש העיריה, מנסה לשאוב מידע ולוחצת לקיום פגישה בין משפחת בן שבת לראש העירייה.

השיחה בין "טל"(טלאור טובלי) לבין דני אביו של מוטי בן שבת ז"ל

דני: "הסיפור נראה לי תמוהה והחלטתי לנסות ולבדוק מי זאת "טל"? "ערכתי מספר בדיקות טכנולוגיות והוברר לי ש"טל" היא זהות בדויה של טלאור טובלי, מנהלת יחידת תיאום ובקרה בלשכת מנכ"ל העירייה אלי אלבז, הכפופה אליו ישירות וכן ממונה על תלונות הציבור בעיריית נהריה, שנחה עליה "רוח הפיוס" והחליטה לפתע פתאום להתקשר אלי ממקום עבודתה ובשעות העבודה"
ממשיך ומספר בן שבת: " החלטתי ליצור איתה קשר לסלולארי הפרטי שלה ולנסות למשוך אותה בלשונה, בסופו של דבר חשפתי שידוע לי מי היא ומה תפקידה בעיריית נהריה ושאלתי אותה מדוע אינה מזדהה בשמה ואינה מציינת שהיא עובדת עיריה. המשכתי ושאלתי מהיכן עזות הנפש והחוצפה לנצל את מקום עבודתה בעיריה ואת שעות העבודה, להתחזות מול משפחה שכולה תושבת העיר, כאן נבהלה, טענה שחייבת לסיים וניתקה את השיחה".

השיחה בין דני בן שבת לטלאור טובלי, לאחר שנחשפה זהותה

משפחת בן שבת הגישה תלונה במשטרת ישראל נגד טלאור טובלי ותעקוב מקרוב אחר תוצאות החקירה בנושא.
נשאלות כאן שאלות רבות ע"י המשפחה: מדוע עובדת בכירה בעיריית נהריה מתקשרת בזהות בדויה למשפחה שכולה תושבת העיר ואיזה מידע ציפתה להוציא מהמשפחה?
האם לאלי אלבז מנכ"ל העיריה ומנהלה הישיר של טלאור טובלי היושבת במשרד הסמוך אליו ולראש העיריה היה מידע על פעילותה?
האם טלאור טובלי התבקשה ע"י ראש העיריה רונן מרלי ו/או אלי אלבז מנכ"ל העיריה לשאוב מידע ממשפחת בן שבת ולנסות לקדם פגישה?
באילו צעדים חושבת העיריה לנקוט נגד הגברת טובלי בגין פעילותה המתוארת לעיל?
מעיריית נהריה נמסר בתגובה: ״אנו מבינים את רגישות הנושא וכואבים את כאב המשפחה.
עם הוודע המקרה, פעלנו בהתאם למנהל תקין וקיימנו לעובדת שיחת בירור. יודגש, כי מדובר במעשה שנעשה על דעתה האישית של העובדת ללא יידוע כל גורם פנימי נוסף. העובדת הבהירה כי פעלה מתוך רצון טוב בכדי לסייע, ללא כוונת זדון ומצרה באם נגרמה פגיעה במשפחה. במקביל, מתבצע חידוד נהלים בפני כלל עובדי העירייה על מנת שמקרה שכזה לא יישנה בעתיד״.
הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות