fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סמוך לשלומי: בן 67 התמוטט ומת במהלך טיול אופניים בשטח

רוכב אופניים בן 67 התמוטט הבוקר (שבת) במהלך רכיבת שטח ביער סמוך לשלומי בגליל המערבי. צוות מסוק צבאי 669 שהוזעק למקום ניסה להחיותו, אך למרבה הצער נאלץ לקבוע את מותו. יהי זכרו ברוך
מסוק של חיל האוויר 669 הוזעק למקום | באדיבות: דוברת יחידת החילוץ "גליל-כרמל"

מתנדבי יחידת החילוץ "גליל-כרמל" הוזעקו הבוקר (שבת) לסייע לצוות מד"א בחילוץ רוכב אופניים שהתמוטט בשטח מסיבה לא ידועה, במהלך טיול אופניים באזור שלומי.

צוות מתנדבי יחידת החילוץ גליל-כרמל חברו לצוות מד"א בשטח, שהתחיל פעולות החייאה. מסוק של חיל-האוויר הוזעק למקום ולוחמי 669 חברו לצוותים בשטח בניסיון לסייע בהחייאה. עם זאת, ההחייאה לא צלחה ורופא יחידת 669 נאלץ לקבוע את מותו של הרוכב. מתנדבי יחידת החילוץ "גליל-כרמל" משתתפים בצער המשפחה.

מתן מחלץ מיחידת החילוץ גליל-כרמל אומר: "קיבלנו קריאה לאירוע רפואי דחוף בסנגל מצובה. הגעתי יחד עם ארז הדר סגן מפקד היחידה למקום בו היה הפצוע. במקום היה צוות של מד"א שהתחיל פעולת החייאה, הצטרפנו אליהם. לאחר זמן מה הגיע מסוק של חיל-האוויר וצוות רפואי של יחידת החילוץ 669 חברה אלינו. לאחר בדיקות של רופא 669 הוא קבע מוות בשטח"

מתנדבי יחידת החילוץ "גליל-כרמל" במקום | באדיבות: דוברת יחידת החילוץ "גליל-כרמל"

אבישי לאמפרט חובש בכיר ביחידת החילוץ "גליל-כרמל" מספר: "בשעה 08:40 קיבלנו קריאה על החיאה באזור מצובה, יצאתי במהירות כשעדיין לא ידענו לאן להגיע, תוך כדי נסיעה קיבלנו מיקום להגעה. כשהגעתנו דקות ספורות אחרי צוות מד"א, סייענו להם בהחייאה במשך דקות ארוכות שכללה עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. בהמשך הגיע מסוק עם צוות 669 ורופא שלאחר בדיקה בשטח נאלץ לקבוע את מותו. נשאנו את הנפטר באלונקה עד העמס למסוק שלקח אותו לבית החולים בנהריה".

אכרם עכאוי חובש בכיר ביחידת החילוץ "גליל-כרמל" מספר: בהגעתנו לזירת האירוע,לאחר הליכה רגלית זריזה וקיצור דרך, הצטרפתנו לפעולת החייאה מתקדמת , בה החלו צוות כונני מד"א שחברו למחולץ. לדאבוני לאחר מאמצים גדולים להצילו, רופא מוסק של יחידת 699 שחבר אלינו הכריז על הפסקת פעולת החייאה, נקבע מוות, והוא פונה במסוק למרכז הרפואי לאחר מסע אלונקה של מחלצי יחידת חילוץ "גלי-כרמל" ולוחמי 699. משתתף בצער המשפחה"

יהי זכרו ברוך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות