fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סלעים בחוף הנפרד בנהריה

תושבים רבים שהגיעו להתרחץ בחוף זועמים בטענה שאינו ראוי לרחצה וכי הכניסה למים מסוכנת ומלאה בסלעי ענק שמסכנים את הרוחצים
החוף הנפרד "שירת הים" | באדיבות מילי בן שטרית
החוף הנפרד "שירת הים" | באדיבות מילי בן שטרית

סלעים בחוף הנפרד בנהריה

בשבוע שעבר, 1 ביולי 2020, נפתח רשמית החוף הנפרד בנהריה, "חוף שירת הים", אותו חנך בגזירת הסרט המסורתי שר הפנים אריה דרעי יחד עם ראש העיר רונן מרלי.

התושבים הנרגשים, שחיכו זמן רב, נהרו אל החוף הממוקם בתוואי הטיילת הצפונית ברחוב העלייה, אך נדהמו לגלות שזה לא מה שהם חשבו. מבחינה אסתטית החוף אכן מרשים מאוד, מסודר ונקי. אך הכניסה למים מסוכנת ומלאה בסלעי ענק שמסכנים את הרוחצים.

הורים שהגיעו עם ילדיהם מספרים כי לעיתים זה הגיע למצב שהילדים יוצאים מהמים עם שריטות עמוקות ואף מדממות בעקבות היזרקות אל הסלעים בחוף.

חלק מהרוחצים, אשר יצאו מהחוף במפח נפש, החליטו לעשות מעשה ופתחו עצומה שמטרתה לעורר עניין אצל גורמים בעירייה שיטפלו בבעיה.

מארגני העצומה: "כתושבי נהריה שנים רבות אנו מצפים לקבל חוף בטוח ונגיש המתאים לרחצה לנו ולילדינו, ללא סלעים בחוף הנפרד שמסוכנים לנו. אנו פונים בקריאה לרשות המקומית לא להתעלם ולמצוא פתרון במהירות, לפני שיגיע האסון הבא".

החוף של כולם

גם מילי בן שטרית שאינה משתייכת לציבור הדתי הגיעה לחוף מטעמי נוחות כיוון שהוא קרוב לביתה והופתעה לגלות שהחוף אינו ראוי לרחצה.

בן שטרית: "מאז הפתיחה של החוף הגעתי כבר פעמיים והוא פשוט לא מוכן. אני היחידה מהנוכחים במקום שהעזה להיכנס לשחות בים וכמובן עשיתי את זה עם נעלים, אחרת באמת אי אפשר. הכניסה למים מסוכנת לכולם ובוודאי לקטנים או למבוגרים שפחות יציבים. בנוסף, אין מספיק הצללה".

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: ״אנו ממשיכים לפעול בימים אלה לשדרוג, הנגשת ופיתוח החוף הנפרד ״שירת הים״ בצפון העיר. אנו נמצאים בקשר אל מול המשרד להגנת הסביבה כדי לתת מענה לנושא הסלעים".

 

החוף הנפרד "שירת הים" | באדיבות מילי בן שטרית
החוף הנפרד "שירת הים" | באדיבות מילי בן שטרית

 

נציין כי לגבי תלונה נוספת ולפיה שירותי הנכים אינם מונגשים באופן מלא ובשביל להיכנס אליהם זקוק הנכה לתמיכה, עיריית נהריה מסרה שהבעיה טופלה במלואה.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות