fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף עצוב: קארין באומן הלכה לעולמה

למעלה מ-10 שנים שקארין באומן התמודדה עם מחלת האנורקסיה, הבוקר היא הלכה לעולמה.
קארין ויהודת באומן | צילום מתוך האינסטגרם
קארין ויהודת באומן | צילום מתוך האינסטגרם

למעלה מ-10 שנים שקארין באומן התמודדה עם מחלת האנורקסיה, הבוקר היא הלכה לעולמה.

אחרי שמצבה הרפואי הידרדר והיא הורדמה והונשמה, בימים האחרונים סבלה קארין מדלקת ריאות וקשיי נשימה, ובעקבות כך היא הובהלה לבית החולים איכילוב, שם נקבע מותה.

שעות ספורות לפני שקארין הובהלה לבית החולים, יהודית פרסמה סרטון של קארין, וכתבה: "מלחמת עולם, זה כמו לדבר לטייפ חוזר על עצמו, מחלה ארורה. תיזהרו הורים, שימו לב לפעמים הכל מטעה ואנו לא רואים מה שצריך לראות כי הן מתחזות ומנסות להסתיר את האמת הקשה".

באפריל של שנה שעברה, יהודית פרסמה מכתב של בתה קארין, ובו היא כתבה: "החלטתי סופית להפסיק לנסות להילחם במחלה". "מכתב אישי לאמא היקרה. תקשיבי ללב שלי", כתבה קארין בפתח הדברים. "נמאס לי כבר לעשות שיחות, נמאס לי כבר לנסות למצוא פתרונות למצב שלי, נמאס לי לדבר על הולנד ונמאס לי לקטר ולדבר על יום עם אותם דברים ושטויות. אמא, אני אוהבת אותך מאוד ומכבדת אותך בטוב וברע, אבל אני רוצה להגיד לך בפעם האחרונה, מכל הלב שלי ובכנות אמיתית, שהחלטתי סופית להפסיק לנסות להילחם במחלה".

קארין גדלה בנהריה, וגם לה היו חלומות על קריירה בינלאומית. "דמיינתי את עצמי צועדת במסלולים הכי חשובים", היא סיפרה. הפרעות האכילה והקשיים עם דימוי הגוף החלו כשהייתה בת 13.

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות