fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נזקים כבדים למתחם של עמותת נהריה אוהבת חיות שהוצף אתמול: "הצילו אנחנו טובעים"

הגשמים העזים שירדו אתמול הציפו את המתחם של עמותת נהריה אוהבת חיות שבו היא משקמת את הכלבים. בעמותה זקוקים למשפחות אומנות ולתרומות דחופות לצורך שיקום הנזקים
המתחם המוצף של עמותת נהריה אוהבת חיות | צילום: באדיבות העמותה
המתחם המוצף של עמותת נהריה אוהבת חיות | צילום: באדיבות העמותה

נזק רב נגרם למתחם של עמותת נהריה אוהבת חיות שהוצף אתמול, חמישי, במים רבים עקב הגשמים העזים. תחת הכותרת "הצילו! אנחנו טובעים!" פרסמה אתמול נציגת העמותה פוסט בפייסבוק, שבו היא מבקשת עזרה דחופה בתרומות ובמשפחות אומנה.

"כל המתחם שלנו הוצף במים",  נכתב בפוסט, "כל הכלבים שלנו רטובים ומפוחדים. אנחנו חייבים-חייבים אומנות בהולות לחירום באופן מיידי. מי יכול לעזור?

"בנוסף, אנחנו חייבים תרומות, כי הכל נהרס, המתקן, המיטות של הכלבים שלנו, השמיכות, שקי אוכל שלמים…

"כל עזרה קטנה תעזור, כל שקל יציל אותנו…

"בבקשה מכם, אל תעזבו אותנו לבד! לא עכשיו!

"בבקשה, כל מי שיכול להגיע לקחת כלב לאומנה לסוף השבוע הקרוב נא ליצור קשר".

ההצפה במתחם של עמותת נהריה אוהבת חיות | צילום: באדיבות העמותה
ההצפה במתחם של עמותת נהריה אוהבת חיות | צילום: באדיבות העמותה

 

"הוצאנו את כל הכלבים במהירות לפני שיטבעו"

איריס שלב, שמנהלת את מתחם ההצלה והשיקום של העמותה הוציאה הודעה, בזו הלשון:

"אני איריס שלב מנהריה, אני חברת עמותה וחברת וועד ומנהלת את המתחם הצלה ושיקום של כלבי עמותת נהריה אוהבת חיות, מתחם שנבנה על ידנו באופן פרטי וכולו בהתנדבות.

"הכלבים מגיעים אלינו במצב קשה ועוברים תהליך שיקום. אתמול ירדו גשמים עזים, הנחל שנמצא מחוץ למתחם נסתם, וכתוצאה מכך המים עלו על גדותיהם.

זאת השנה השנייה שאנו חווים הצפה קשה. הוצאנו את כל הכלבים במהירות לפני שיטבעו. במשך כל היום הזה חילצנו אותם לבתי אומנה זמניים. אנחנו חייבים לשקם את המתחם. ציוד נהרס, מיטות ומלונות, צריך לשפץ ולחדש הכל. מקווה שיהיו אנשים טובים שיעזרו לנו להחזיר את הכלבים למקום הבטוח שלהם".

הבוקר, שישי, עדכנה העמותה כי כל הכלבים במתחם מצאו אומנות חמות לסוף השבוע הנוכחי. "תודה לכולם על העזרה ועל השיתופים", נכתב מטעם העמותה, "תודה לאומנות המקסימות שפתחו את בתיהן עבור הכלבים ותודה רבה על התרומות.

"אנחנו כמובן זקוקים לעזרה בתרומות נוספות עבור שיקום המתחם וכל הציוד שנהרס – מיטות, שקי אוכל, מנורות חימום, שמיכות וציוד נוסף. נדע להעריך את נזקו רק לאחר שהמים במתחם יירדו.

"כל מי שיכול לעזור בחילוצים ויש ברשותו רכב מוגבה או אמצעי אחר שיכול לעזור נשמח שתפנו אלינו ונכניס אתכם לרשימה בעת הצורך".

 

לסיוע לעמותת נהריה אוהבת חיות ניתן לפנות בהודעה בדף העמותה בפיסבוק או לשלוח ווטסאפ לטלפון: 050-4080277

ניתן לתרום בפייפאל: לחצו כאן! ודרך אפליקציית פייבוקס.

הוראת קבע או תרומה חד פעמית לחשבון העמותה:
שם חשבון: נהריה אוהבת חיות
הבנק הבינלאומי הראשון, סניף 52, מס חשבון 376833

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות