fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: 40 שנה להקמת מועדון ההתעמלות העירוני

באירוע חגיגי בהשתתפות בכירי מתעמלי הקרקע של ישראל, ציינו בנהריה ארבעה עשורים להקמת המועדון, בו מתאמנים כיום 180 ספורטאים מגיל הגן ועד סיום התיכון.
מועדון התעמלות מכשירים | צילום: דוברות עיריית נהריה
מועדון התעמלות מכשירים | צילום: דוברות עיריית נהריה

מועדון התעמלות הקרקע והמכשירים בנהריה, חגג השבוע ה 40 שנות פעילות. לכבוד ציון האירוע התקיים באולם הספורט של בית הספר רמז בעיר, ערב ומיוחד בו השתתפו בכירי הספורטאים הישראלים בענף ההתעמלות ובהם ארטיום דולגופיאט, אלוף העולם ומדליסט אולימפיאדת טוקיו 2021, אלכס שטילוב, אלוף אירופה וסגן אלוף עולם (ייצג את ישראל בארבע אולימפיאדות), אנדריי מדבדב, סגן אלוף אירופה ומדליסט ארד מאליפות העולם ולצידם, שרית שנער, מנכ"לית איגוד ההתעמלות, אבי שגיא, יו"ר איגוד ההתעמלות החדש וחברי האיגוד והוועד המקצועי, חברת מועצת העיר, ענת לורנץ, מ"מ מנכ"ל עיריית נהריה דוד אלחיאני, מנהל מחלקת הספורט, משה שיטרית, רכז ביה"ס, מיכאל סלובודוב, מאמנים, הורים וכ-180 הילדים והילדות המתאמנים בבית הספר.

"מדובר באחת האגודות הוותיקות והמקצועיות כיום בארץ שמעודדת לצד החתירה להישגים, גם חינוך למקצועיות עוצמה ושמירה על ערכים חינוכיים", ציין ראש העיר רונן מרלי. "יישר כוח למיכאל סלובודוב שמנהל את בית הספר מזה שלושה עשורים כממשיך הדרך של קרול שטרק זכרו לברכה, עם צוות מקצועי ומיומן בשיתוף עם מנהל מחלקת הספורט ברשות משה שיטרית. מתקיימת בבית הספר פעילות רבה גם בהתעמלות קרקע, גם בהתעמלות מכשירים והורחבה הפעילות בתחום הטרמפולינה. תודה גדולה מגיעה להורים שמלווים לאורך הדרך בהמון אהבה את הילדים המקסימים באימונים ובתחרויות".

בכירי ענף ההתעמלות של ישראל באירוע | צילום: דוברות עיריית נהריה
בכירי ענף ההתעמלות של ישראל באירוע | צילום: דוברות עיריית נהריה

מ"מ מנכ"ל העירייה, דוד אלחיאני: "בכל פעם שאני מגיע לכאן זה מרגש לפגוש את הילדות והילדים שחלקם החלו את דרכם בבית הספר להתעמלות שהיו בגיל הגן והיום כבר לומדים בחטיבות ובתיכון. נבנתה כאן מסורת של שנים רבות ובית הספר הזה, הוא מקור גאווה ברמה הארצית. מספיק להביט על הארון עמוס הגביעים והמדליות בכניסה לאולם, כדי להבין שמכאן יוצאים אלופות ואלופים אבל גם ובעיקר, ילדים ובני נוער שספגו ערכים שילוו אותם כל החיים".

אלכס שטילוב שדיבר באירוע החגיגי בשם הספורטאים הבכירים בענף ההתעמלות בישראל, ציין את החשיבות בחיזוק והעצמת הענף שזכה להישגים בינלאומיים באליפויות ובאולימפיאדות, ציין לשבח את הצוות המקצועי בבית הספר הנהרייני ואת הילדים שלא מפסיקים לחלום וגם מגשימים את עצמם בהישגים אישיים וקבוצתיים.

אלכס שטילוב ומיכאל סלובודוב | צילום: דוברות עיריית נהריה
אלכס שטילוב ומיכאל סלובודוב | צילום: דוברות עיריית נהריה

 

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות